Guest Protege Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 Mistä tai keneltä löytyisi edullisia kaasuiskareita -74 bussin joka nurkkaan. KYB:tä saa paruzzilta, öljy ja kaasuiskareilla taitaa olla eroa kuin päivällä ja yöllä. Tämähän ei ole virallinen ostoilmoitus, joten päätin laittaa viestin tälle osastolle. Volkkariin lisää ohjattavuutta kesää varten. T. Sami Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 Täällä kanssa kiinnostusta kuunnella kokemuksia siitä jos joku saanut näitä romuja ajettavammiksi laadukkaammilla iskareilla. Nim. "Muuli peräkärry iskaritko huonot?" Quote Link to comment
type1 Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Pistin KYB:in kaasuiskarit tilaukseen joka nurkkaan. Uudet renkaat valmiina. Nostin perää napsun verran, Haetaan uutta asentoa ajomukavuuden nimissä. Tekisi mieli laittaa vakaaja taakse kunhan eteen sais myös aikaiseksi kunnollisen vakaajan. Ei kuplan heavy duty vakaajaa saisi mahdutettua vai onkohan leveys eri? Nelipyöräsuuntauksen vielä kun päräyttäisi edellämainittujen lisäksi. edelliset nesteiskarit olivat merkkiä "KAI" made in brasil joten luulisi mikä tahansa merkki-iskari olevan askel parempaan suuntaan. Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Yllättävän paljon vaikuttaa ihan auraus kulmien säätö. Omaa autoa säädetty jo parikin kertaa ja aina eron huomaa. Quote Link to comment
non-hippy Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Yllättävän paljon vaikuttaa ihan auraus kulmien säätö. Omaa autoa säädetty jo parikin kertaa ja aina eron huomaa. Onko muistissa aurauskulman millimäärä, jolloin parhaat ominaisuudet? Ja minkä kokosilla gummeilla. Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 2 milliä taisi tulla aurausta ja renkaana muistaakseni 60/185. Quote Link to comment
non-hippy Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 2 milliä taisi tulla aurausta ja renkaana muistaakseni 60/185. Jaahas. Vois vähän kokeeksi tiputtaa kun itsellä nyt 5mm. Tehtaan toleranssi tais olla 0-5mm. Alla on kylläkin kapeat Toyo renkaat (madallus/kääntövarat) Noi on vaan löysän tuntuset kyljistä että taitavat elää pahimpien tieurien mukaan vähän liikaa. Asfaltit on vuos vuodelta paskemmassa kunnossa. Quote Link to comment
type1 Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Nyt olis KYBit alla ja raidetangot myös vaihdettu samaan kauppaan. Etuakseli hypisteltiin/rasvattiin kokonaan läpi ja korotettiin pari senttiä. Apusimpukan rasvaus poisti pienen kulmikkaan tuntuman, tais olla melko kuiva. no oli säätöpalatkin totaalisen jumissa ja oikeanpuoleinen raidetangon pää hitsaantunut olkaan kiinni. Aurauskulmat on nyt sitten mitä on, melkein täytyy käyttää mittauksessa. 20 km perstuntumalla täytyy sanoa että kannatti tehdä kyseinen remppa. Niin ja renkaat edessä 165 R14, takana 205/60 R14 Seuraavaksi vois yrittää hankkia vakaajat ja jos sais joskus rakenneltua hammastanko-ohjauksen, haaveissa vain. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.