Jump to content

Edullisia iskareita bussiin


Guest Protege

Recommended Posts

Guest Protege
Posted

Mistä tai keneltä löytyisi edullisia kaasuiskareita -74 bussin joka nurkkaan.

 

KYB:tä saa paruzzilta, öljy ja kaasuiskareilla taitaa olla eroa kuin päivällä ja yöllä.

 

Tämähän ei ole virallinen ostoilmoitus, joten päätin laittaa viestin tälle osastolle.

 

Volkkariin lisää ohjattavuutta kesää varten.

T. Sami

Guest Jussinbussi
Posted

Täällä kanssa kiinnostusta kuunnella kokemuksia siitä jos joku saanut näitä romuja ajettavammiksi laadukkaammilla iskareilla.

Nim. "Muuli peräkärry iskaritko huonot?"

  • 2 weeks later...
Posted

Pistin KYB:in kaasuiskarit tilaukseen joka nurkkaan. Uudet renkaat valmiina. Nostin perää napsun verran, Haetaan uutta asentoa ajomukavuuden nimissä. Tekisi mieli laittaa vakaaja taakse kunhan eteen sais myös aikaiseksi kunnollisen vakaajan. Ei kuplan heavy duty vakaajaa saisi mahdutettua vai onkohan leveys eri? Nelipyöräsuuntauksen vielä kun päräyttäisi edellämainittujen lisäksi. edelliset nesteiskarit olivat merkkiä "KAI" made in brasil joten luulisi mikä tahansa merkki-iskari olevan askel parempaan suuntaan.

Guest Jussinbussi
Posted

Yllättävän paljon vaikuttaa ihan auraus kulmien säätö. Omaa autoa säädetty jo parikin kertaa ja aina eron huomaa.

Posted
Yllättävän paljon vaikuttaa ihan auraus kulmien säätö. Omaa autoa säädetty jo parikin kertaa ja aina eron huomaa.

 

Onko muistissa aurauskulman millimäärä, jolloin parhaat ominaisuudet? Ja minkä kokosilla gummeilla.

Guest Jussinbussi
Posted

2 milliä taisi tulla aurausta ja renkaana muistaakseni 60/185.

Posted
2 milliä taisi tulla aurausta ja renkaana muistaakseni 60/185.

 

Jaahas. Vois vähän kokeeksi tiputtaa kun itsellä nyt 5mm. Tehtaan toleranssi tais olla 0-5mm.

 

Alla on kylläkin kapeat Toyo renkaat (madallus/kääntövarat) Noi on vaan löysän tuntuset kyljistä

että taitavat elää pahimpien tieurien mukaan vähän liikaa. Asfaltit on vuos vuodelta paskemmassa kunnossa.

  • 2 weeks later...
Posted

Nyt olis KYBit alla ja raidetangot myös vaihdettu samaan kauppaan. Etuakseli hypisteltiin/rasvattiin kokonaan läpi ja korotettiin pari senttiä. Apusimpukan rasvaus poisti pienen kulmikkaan tuntuman, tais olla melko kuiva. no oli säätöpalatkin totaalisen jumissa ja oikeanpuoleinen raidetangon pää hitsaantunut olkaan kiinni. Aurauskulmat on nyt sitten mitä on, melkein täytyy käyttää mittauksessa.

20 km perstuntumalla täytyy sanoa että kannatti tehdä kyseinen remppa.

Niin ja renkaat edessä 165 R14, takana 205/60 R14

Seuraavaksi vois yrittää hankkia vakaajat ja jos sais joskus rakenneltua hammastanko-ohjauksen, haaveissa vain.

 

post-4876-13888364465646_thumb.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...