Tuomo Lehmikangas Posted January 30, 2022 Share Posted January 30, 2022 Oli sen verran hieno kulkine tuolla Kerholaisten pirssit osastossa että piti kysellä onko Rodiprojekti on lähtenyt liikkeelle? Quote Link to comment
rodi-64 Posted February 1, 2022 Share Posted February 1, 2022 Moi, -nyt ei oo muuta rodi projektiin kereny tekemään ku vain vanteet , tulivat just maalaamosta . Samalla selvis akseleitten ,pohjalevyn sekä hytin sisäväri. Tulevat samaan sävyyn vanteiden kans. -Tuo junis -67 projekti vienyt kaiken ajan ni ei oo kerinny täysillä paneutumaan tohon mielenkiintosempaan eli rodiin,mut kyl se täs lähiaikoina putkahtaa tallinsyövereistä katupölyjä nielemään. 2 Quote Link to comment
Ervan Posted March 3, 2022 Share Posted March 3, 2022 Mulla on tällänen. https://orp.kuvat.fi/kuvat/2018/Auto+Tapahtumat/Helsinki+Cruising+Pre-Partyt+Malmilla+4.5.2018/ORP_7271.JPG https://orp.kuvat.fi/kuvat/2018/Auto+Tapahtumat/Helsinki+Cruising+Pre-Partyt+Malmilla+4.5.2018/ORP_7276.JPG 5 Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted March 3, 2022 Share Posted March 3, 2022 Onko tuo edellä linkitetty rödi lyhennetty takapenkin osalta ja siirretty korin keulaa taaemmas? Jos on rakentelukuvia jne niin mielellään näkisi. Tyylikäs joka tapauksessa. Quote Link to comment
Ervan Posted March 4, 2022 Share Posted March 4, 2022 Kori on siirretty kokonaisuudessaan 25 cm taakse. Runkopalkki on orkkismitassa, kuten myös kattopelti. Moottorille tehty tilaa valmistamalla puhaltimelle kotelo alkuperäisen tavaratilan kohdille. Takapenkkiä sinne ei oikeen mahdu, varsinkin kun olen 193 pitkä ja koppa on chopattu. Takapyöräkotelot on kuplan takalokarit väärinpäin. Runko on zetattu 10 cm molemmista päistä. 1 Quote Link to comment
Farmer John Posted March 4, 2022 Share Posted March 4, 2022 Mä tein tollasen 2006-2007.Ei toivoakaan saada kilpiin,koska akseliväli muutettu.Keulaa pidennetty 20 senttiä ja zetattu 10.Ihan keskenhän se oli,mutta päästiin sillä Do-Dads-kekkereihin ja takaisinkin. 2 Quote Link to comment
Recommended Posts