Guest GT Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 mun -67 kuplan vasempaan etukulmaan kaivarissa sellasen rutun että tarvis oikasu ja maalaus paikkaa (väriL456RubyRed). Onks tiedossa nikkaria joka osaa oikasta ja sävyttää? Sikäli helppo ettei etuvalon kehykseen osunu vaan pystyy oikasee kun vaan irrottaa renkaan. Niin ja tää mulkku tietysti häipy eikä jättäny edes lappua,saatana. Quote Link to comment
Fileas Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Sitä sattuu :( mulla on kans ruttulokari.... itse joutuu maksamaan.. kele http://koti.mbnet.fi/~surina/kuplajoulukuu/ Quote Link to comment
Per Jernström Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Pitäisi varmaan perustaa kerho. Mullakin on vasen takalokari lommolla kun tuli käytyä Cittarissa. (2 päivää siitä kun sain auton kilpiin...) Luultavasti monet kuskit eivät huomaa ajatella että kupla on leveämpi lokareiden kohdalla... Quote Link to comment
mikan Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Mun 100A:sta joku ruttasi jalkakäytävän puoleisen takalokarin kun auto oli tien reunassa parkissa. Vaatinut jo hieman yritystä. t. Mika Quote Link to comment
Guest mäksä Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 Multa meni takalokari ruttuun ja kylkeen pikku lommo niin sain vakuutuksista 470e! Quote Link to comment
Guest GT Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 Maailmassa on vielä hyviä ihmisiä! Eilen kimuli tuli ja sanoi nähneensä koko jutun. Sunnunai aamuna oli Mersupaku+peräkärry osunut kuplan keulaan, ja kärry jääny kiinni puskurin päähän! Olivat joutuneet tulee ulos irrottaa kärryn ja häipyneet kylmästi. SympaattinenSilminnäkijä totesi; ettei olisi muuten reagoinu tilanteeseen mutta kun se oli KUPLA ja PUNAINEN!. perin naisellista. Olivat vielä fiman autolla liikkeellä,että terveiset orimattilaan,perästä kuuluu. Quote Link to comment
Guest Malle Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 SympaattinenSilminnäkijä totesi; ettei olisi muuten reagoinu tilanteeseen mutta kun se oli KUPLA ja PUNAINEN!. Hih... Asiallista toimintaa.. ;) Quote Link to comment
Guest wiima-62 Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 semmoinen kuski viedään meillä päin saunantaakse ja,,,,,,,,,,mitenkä se olikaan se juisen laulu,,,,,,,,,, Eikun sika korvaukset,,,sellaiselle mulkulle Quote Link to comment
joksa Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 mun -67 kuplan vasempaan etukulmaan Onko sellanen pystylamppunen, joka seisoo Harjun suunnalla yleensä? Katselin just yksi aamu töihin kävellessä, että onpas ikävästi rutattu etukulma. Mulla meni käyttöautosta Helsinginkujalla toisen kyljen ovet kokonaan eikä mitään lappua tahi tietoa tekijästä :/ Kuplakin kokenut kovia: http://personal.inet.fi/cool/air/kallio/ On se kumma, kun ei voida toisten omaisuutta yhtään kunnioittaa. Quote Link to comment
Guest GT Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 Jep,sama fläkä. Joo,ei paljo kunnioiteta eikä välitetä,oli fiksu likka kun otti rekkarin ylös. Quote Link to comment
Recommended Posts