jusu Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 Joku varmaan osaa sanoa miten isot erot on noissa olka akseleissa? 1. erot satuloiden kiinnitysten suhteen? Elikkä saako pallonivel keulaan tehtyä satulaa miten hyvin istumaan tappiversion kiinnikkeisiin, meneekö etäisyydet ja kiinnitys reiät kohdilleen? 2. entäs akselin erot? saako possun 944 navan menemään heittämällä vanhan mallin akseliin, kun se uudempaan menee jo hienosti? Tarkoituksena olisi laittaa porsaan jarru vanhempaan kuplaan, kun valmiina löytyy uudempaan kuplaan bolt on setti etupäähän. -jussi- Quote Link to comment
metake Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 Alkuperäisenä ei ole olkatapilliseen levyjarrullista versiota olemassakaan, kaikki on rumpujarruilla. Olkatapilliseen saa tarvikkeena olka-akselia, johon sopii uudemman pallonivelkeulaisen levyjarrut, eli tuollaiset olka-akselit kun hommaat, niin sun setin pitäis käsittääkseni olla sopiva. Quote Link to comment
jusu Posted June 5, 2012 Author Share Posted June 5, 2012 Juu no tuollaisia tarvike versioita tarkoitinkin. Mutta kiitos tiedosta tämä auttaa jo asiaa! Quote Link to comment
metake Posted June 5, 2012 Share Posted June 5, 2012 Saakohan noita levyjarru/olkatappi olkia muita kuin madaltavia kuitenkaan: http://www.paruzzi.com/verkkokauppa/?zoektrefwoord=1357 Quote Link to comment
jusu Posted June 8, 2012 Author Share Posted June 8, 2012 Madaltavat on mulle hyvät, jos vain vanteet mahtuu pyörimään alla kunnolla. Kiitokset! Quote Link to comment
Guest Aircooled.fi Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 Huonosti saa ei-madaltavia, mutta droppeja saa kyllä edullisesti parissa päivässä: http://aircooled.fi/tuote/676/droppiola ... pi-levy-65 - Tomppa Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.