Guest Posted July 13, 2012 Share Posted July 13, 2012 Hei ! 1) Nyt tarvitsisi kokeneimmilta harrastajilta neuvoja, saatiin viime torstaina kuplan moottori heräämään henkiin Ja nyt tarvittais neovoja tyhjäkäynnin säätöön. 2)Kaasuttimeen menee letku jossa metalliputki ja vieressä on kangas päällysteinen letku joka on irti. Osaako joku vinkata kumminpäin letkujen pitää olla ? Olisiko Juvan suunnalla volkkariharrastajaa jolta voisi vaikka käydä katsomassa miten ne letkut tulee ? Quote Link to comment
Tanhis Posted July 13, 2012 Share Posted July 13, 2012 1. http://www.angelfire.com/tx2/ntnb/Carb_Instructions.htm Tarkista ennen kun mitään rupeat ruuvaamaan että tyhjäkäynti solenoidi naksahtaa kun laitat virrat päälle. 2. Siis kaasarista pitäisi mennä letku virranjakajalle ja olikos se niin että jos tulee kakski letkua kaasarilta niin toinen menee ilmanputsarin läppä hässäkkään. Mutta viisaamaat valistakoon tarkemmin. Quote Link to comment
hpa Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 Palstalla on jossain kotimaisellakin kielellä ohjeet kasuttimen säädöstä. Ensin säädetään venttiilit ja sytytyskin voisi olla merkkien mukaan säädetty "oikein". Tulpat ja niiden johdotkin voisivat olla toimivia eli uusia. Kierukkaputki menee kaasuttimesta jakajan alipainekelloon ja imusarjasta kangaspäällysteinen putki ilmanpuhditimeen vasemman puoleiseen putkenpätkään riippumatta onko öljy vai paperisuodatin. Tästä oikeanpuoleisestä putken pätkästä kangasputki jatkaa ilmanpuhdistinen läppälaitteeseen tms mikä se nyt onkin. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.