Jump to content

73 Kuplan tyhjäkäyntiongelma


Guest Markkula

Recommended Posts

Hei !

 

1) Nyt tarvitsisi kokeneimmilta harrastajilta neuvoja, saatiin viime torstaina kuplan moottori heräämään henkiin Ja nyt tarvittais neovoja tyhjäkäynnin säätöön.

 

2)Kaasuttimeen menee letku jossa metalliputki ja vieressä on kangas päällysteinen letku joka on irti. Osaako joku vinkata kumminpäin letkujen pitää olla ?

 

Olisiko Juvan suunnalla volkkariharrastajaa jolta voisi vaikka käydä katsomassa miten ne letkut tulee ?

Link to comment

1.

http://www.angelfire.com/tx2/ntnb/Carb_Instructions.htm

Tarkista ennen kun mitään rupeat ruuvaamaan että tyhjäkäynti solenoidi naksahtaa kun laitat virrat päälle.

 

2.

Siis kaasarista pitäisi mennä letku virranjakajalle ja olikos se niin että jos tulee kakski letkua kaasarilta niin toinen menee ilmanputsarin läppä hässäkkään.

 

Mutta viisaamaat valistakoon tarkemmin.

Link to comment

Palstalla on jossain kotimaisellakin kielellä ohjeet kasuttimen säädöstä. Ensin säädetään venttiilit ja sytytyskin voisi olla merkkien mukaan säädetty "oikein". Tulpat ja niiden johdotkin voisivat olla toimivia eli uusia. Kierukkaputki menee kaasuttimesta jakajan alipainekelloon ja imusarjasta kangaspäällysteinen putki ilmanpuhditimeen vasemman puoleiseen putkenpätkään riippumatta onko öljy vai paperisuodatin. Tästä oikeanpuoleisestä putken pätkästä kangasputki jatkaa ilmanpuhdistinen läppälaitteeseen tms mikä se nyt onkin.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...