hanski. Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 hot cars myy tuollaista säädettävää peräripustusta kuplaan, niin onko toi ihan laillinen osa?? kelpaa konttorilla?? miten kestävä osa? kokemuksia... 4170-1 485.00 Srj Säädettävä takajousitus Quote Link to comment
Marko Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 http://www.aircooled.fi/shop/index.php?productID=172 Quote Link to comment
hanski. Posted May 29, 2005 Author Share Posted May 29, 2005 hinta on ainakin parempi kuin vaasan pojilla...heti kun asiat selviää niin otan tollaset teiltä!!! Quote Link to comment
hanski. Posted June 7, 2005 Author Share Posted June 7, 2005 nyt on sitten säädettävä takapää tilattu!!! nyt saa esittää parhaita ideoita miten irroittaa se lattarauta siitä rihlatusta akselista, ilman että sisäpään rihlaus irtoaisi... ajattelin hitsata lattarautaan metallikoukut(2kpl, vastakkaisille puolille) joihin saisin kiinni ulosvetäjän...vai onko parempia ideoita, tiukassa kun kuulemma ovat... Quote Link to comment
Fileas Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Mitäs väliä, irtoaako ne sisältä, vai ei . saahan ne takaisin. Quote Link to comment
Guest Kimmo Antikainen Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Moro, entisen latan saa helposti irti, ei pitäis olla tiukassa: search sanoi seuraavaa, en jaksanu ite alkaa runoilee :D Ohjeitakin on esim. yhdistyksen puolella: Type 1 -> Type 1 faq -> Takapään madallus tyyliin DOODAH... Sitten itse latan irrottamisesta: Työntää vaan sorkkaraudan sinne jousilatan etupään taakse, vääntää ulospäin samalla kun nakuttelee vasaralla siihen vääntösauvan päähän. HUOM! Jousessa on suuri pänninki, ensin kannattaa vääntää jollakin pitkällä raudalla latta pois siitä stopparistaan, jolloin se pänninki räpsähtää pois ja latta on "vapaana", sen jälkeen alottaa sit sen naputtelun ja vääntelyn. Toivottavasti yhtään selvitti, kato toi faq yhistyksen sivuilta ennenkuin alat virittelee. Siit se selvii ku alkaa vaihe vaiheelta tekemään. Quote Link to comment
Olli Ristimäki Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Heh, tässä topicissahan Hanski itekin kommentoi mut siinä on mun käyttämä konsti oikein hienolla kuvallakin =P http://www.suomenvolkkariyhdistys.fi/ke ... ight=latta Quote Link to comment
hanski. Posted June 8, 2005 Author Share Posted June 8, 2005 juu näyttää olevan...kaverin mielestä toi lenkkien hitsaus olis paras konsti...ei muuta kuin lenkkejä kiinni tinaamaa... Quote Link to comment
hanski. Posted June 8, 2005 Author Share Posted June 8, 2005 Mitäs väliä, irtoaako ne sisältä, vai ei . saahan ne takaisin. joo mutta saisi molemmat samalle "kireydelle"! näin ainakin ajattelin... eli ulkopäähän merkki ja uusi osa samaan kohtaan (samaan vinouteen) kuin vanhakin...eikö??? Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted December 9, 2005 Share Posted December 9, 2005 Kertokaas kiinnostuneelle kuinka paljon tolla saa säätöö aikaseks? kiitoksia ja etukäteen Quote Link to comment
Guest Raggare Posted December 9, 2005 Share Posted December 9, 2005 mä tos mietiskelin noita kumeja tuos latan yNpäril, ku toi säätölattahan o varmaan yli tuplaten paksumpi ku orkkis rimpula niin tuleeko tossa kohti ahasta ku vetää sen suojakannen kiinni? Quote Link to comment
Pekka Posted December 9, 2005 Share Posted December 9, 2005 Ahdasta tulee. Suojakannen ja valun väli on hyvä shimmata esim. aluslevyillä. Säätövara on noin 100mm Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted December 9, 2005 Share Posted December 9, 2005 Irrotusvinkkeihin syytä lisätä pär pär paineilmavasara. Se hellittää vaikka mitä jumittunutta. Quote Link to comment
Guest samppa Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Juu minä laitoi nuo aircooledin sydeemit ja hyvin o pelittäny mut aika vaikee se on laittaa ne oikeeseen pooriin ku ei voi oikein verrata entisiin kokeilemalla ne sit menee... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.