Guest Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Löysin viivan kohdalta hiushalkeaman, josta kierroksilla alkaa tihkua öljyä. Saisikohan tuolle tehtyä jotain vai pistänkö suosiolla uuden lohkon tilaukseen. (Johan tällä tuli koneistuksen jälkeen ajettua kokonaiset 50km.) Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Kai tuota ekaks kannattaa kokeilla vaikka korjata. Ottaa jäähdyttimen pois, kippaa yöljyt mahdollisimman hyvästi kanavasta pois ja hitsuuttaa umpeen. Voi onnistua tai voi olla ihan tyystin onnistumattakin. Halvempi ja huonompi konsti on sit karhentaminen mielellään hiekkapuhaltamalla ja löntti kemiallista metallia päälle. Saattaa pitää oikeen mainiosti tai voi olla, ettei pidä lainkaan. Hitsausta mie kuitenkin suosittelen. Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Eikös hitsauksen jälkeen pidä koneistaa kuitenkin uusiksi? Paska juttu mutta kiva että on kohtalotovereita! Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Ei kai tohon kohtaan vedetty mahdollisimman pien pintapalko lohkoa niin paljoo muokkaa, että tarviis koneistaa mitään Quote Link to comment
Kujis Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Voi olla hivenen hankalaa hitsata lohkoa jossa on öljyä joka huokosessa. Tää kesä kemiallisella metalilla ja uusi lohko tilaukseen.Kun tämän koneen purkaa osiin ja pesee ja putsaa ja taas pesee niin sitten voi kokeilla hitsailla ja saada hyvällä tuurilla varalohko. Quote Link to comment
Tanhis Posted August 9, 2012 Share Posted August 9, 2012 Kai tuota ekaks kannattaa kokeilla vaikka korjata. Ottaa jäähdyttimen pois, kippaa yöljyt mahdollisimman hyvästi kanavasta pois ja hitsuuttaa umpeen. Voi onnistua tai voi olla ihan tyystin onnistumattakin. Halvempi ja huonompi konsti on sit karhentaminen mielellään hiekkapuhaltamalla ja löntti kemiallista metallia päälle. Saattaa pitää oikeen mainiosti tai voi olla, ettei pidä lainkaan. Hitsausta mie kuitenkin suosittelen. Hiekkapuhallus rakoon mistä tihkuu koneen sisällä kiertäää öljyä ei kenties ole maailman paras vinkki. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted August 9, 2012 Share Posted August 9, 2012 Kai tuota ekaks kannattaa kokeilla vaikka korjata. Ottaa jäähdyttimen pois, kippaa yöljyt mahdollisimman hyvästi kanavasta pois ja hitsuuttaa umpeen. Voi onnistua tai voi olla ihan tyystin onnistumattakin. Halvempi ja huonompi konsti on sit karhentaminen mielellään hiekkapuhaltamalla ja löntti kemiallista metallia päälle. Saattaa pitää oikeen mainiosti tai voi olla, ettei pidä lainkaan. Hitsausta mie kuitenkin suosittelen. Hiekkapuhallus rakoon mistä tihkuu koneen sisällä kiertäää öljyä ei kenties ole maailman paras vinkki. Kysehän oli käsittääkseni hiushalkeemasta, eikä sentään raosta. Quote Link to comment
Guest Posted August 9, 2012 Share Posted August 9, 2012 Laitoin kokeeksi vuotokohtaan kemiallista metallia huolellisen rasvanpoiston ja karhennuksen jälkeen. Josko tuo turaus kestäisi sen aikaa, että kausi loppuu. Sitten voikin hankkia tehdasuuden lohkon, jonka ympärille on mielekästä lähteä rakentelemaan. Huomenna on vuorossa koekäyttö ilman puhallinkoppaa ja hyvällä onnella pikainen kasaus. Tahtotaso päästä ajelemaan leudolla virimoottorilla 1200:lla kurvailujen jälkeen on aika kova. Pitäkäähän peukkuja. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.