Guest Mikko Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Elikkäs kertokaas mistä kaikista seikoista erottaa alkuperäisen paksu tolpan ohut tolpasta?? Ja sit millanen homma on vaihtaa vm. -66:seen splitti takalasit?? Ja vielä kuinka "atomeiks" täytyy kupla purkaa jos meinaa maalata sisältä ja päältä?? Quote Link to comment
Marko Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Ohut tolppa: http://www.volkkaripalsta.com/album_pic.php?pic_id=132 Paksutolppa: http://www.volkkaripalsta.com/album_pic.php?pic_id=47 Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Elikkäs kertokaas mistä kaikista seikoista erottaa alkuperäisen paksu tolpan ohut tolpasta?? Ja sit millanen homma on vaihtaa vm. -66:seen splitti takalasit?? Ja vielä kuinka "atomeiks" täytyy kupla purkaa jos meinaa maalata sisältä ja päältä?? 66:seen splitti takalasin vaihto onnistunee kun alkaa tekemään. Kannattaa kuitenkin miettiä vielä hetki haluaako sellaisen homman tehdyksi. Jokainen toki tekee mitä haluaa. Katso pajalle.com ja sieltä se kuplaprojekti. Autojen maalaamisessa auto puretaan just niin atomeiksi kun haluaa. Mitä enemmän purkaa sitä helpompi maalata, ei tarvi suojata paikkoja ja saa paremman tuloksen. Ainakin kahvat, lamput, vilkut, lasit, kojelaudan nappulat pois. Oman harkinnan mukaan. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.