Guest py_ry Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 elikkäs ajattelin laittaa kuplaani sähköisen bensapumpun, vakion tilalle. pitääkö koneeseen jättää alkuperäisen bensapumpun pakeliitti paikalleen vai otetaanko se pois? ja tietenkin jotain ehdotuksia minkälainen sen sähköisenpumpun pitäis olla ja kokemuksia haluaisin myös kuulla. kone on dellorton 40drla kaasarilla, nokka akseli vaihdettu ja 87 männät, kannet on vakio venoilla ja avarretuilla kanavilla. katsoin hotcarsin sivuilta pumppua jossa 114L/tunti 0.42 baarin paineella, käviskö tuo? toinen vaihtoehto http://aircooled.fi/tuote/336/sahkoinen ... scat-facet joku vois nyt vähän jelppiä :D Quote Link to comment
Guest Palloilia Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 Kummatkin bensapumput pitäisi käydä, mutta tarvitset lisäksi paineen säätimen, jolla rajottaa paine 0,2 baariin. Tuoohn pakeliitti hommaan en osaa sanoa pitääkö se jättää, mutta ainakin type4 koneeseen tein vain vanhan paikalle peitelevyn. Quote Link to comment
Anpu Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 Mulla on tämä http://aircooled.fi/tuote/79/sahkoinen- ... ry-024-bar . Antaa 0,18 bar paineen(mitattu) joten säädintä ei välttämättä tarvitse. Bakeliittiä mulla ei ole sehän ohjaa pa-pumpun tappia. Quote Link to comment
Simo Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 Varmaan melko sama jättääkö sen bakeliitin vai ei. Vanha pumppu pois, tappi pois ja peitelevy tilalle. Paineensäädin olisi kyllä hyvä olla, ei tosin pakollinen. Quote Link to comment
vwagen Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 Ei sillä väliä ole jätätkö bakeliitin paikalleen vai otatko pois,kunhan otat työntötangon pois,mutta miksi aiot vaihtaa sähköpumppuun? Quote Link to comment
Guest py_ry Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 eli jätän sen pakeliitin pois koska se hajosi sinne paikalleen kun yritin ottaa sitä pois. :D ja sähköinen bensapumppu on ainakin minusta varmatoimisempi kuin tuo alkuperäinen pumppu sen merkkiä en tiedä, saattoihan se olla joku tarvike pumppu, joka kesti 2kk. Quote Link to comment
jaketech Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 sähköinen bensapumppu on ainakin minusta varmatoimisempi kuin tuo alkuperäinen pumppu sen merkkiä en tiedä, saattoihan se olla joku tarvike pumppu, joka kesti 2kk. no jaa. mekaaninen on yksinkertasempi ja jos on purettava mallia ni sen voi korjata itekki. voi olla roska venttiilin välissä ni ei toimi. mulla on jokkisautoissa ollut sähkösia pumppuja ja osa ei pelaa ku viikon tai kaks. osa taas toimii monta vuotta. lyhin kesto aika oli puolituntia. Quote Link to comment
Guest py_ry Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 no jaa. mekaaninen on yksinkertasempi ja jos on purettava mallia ni sen voi korjata itekki. voi olla roska venttiilin välissä ni ei toimi. mulla on jokkisautoissa ollut sähkösia pumppuja ja osa ei pelaa ku viikon tai kaks. osa taas toimii monta vuotta. lyhin kesto aika oli puolituntia. tämä minulla paikallaan ollut ei ollut purettavaa mallia.. varmaanki joku tarvike pumppu. Quote Link to comment
Recommended Posts