Etelän Hetelmä Posted October 27, 2012 Share Posted October 27, 2012 Onko muita lähtijöitä? Lentoliput on ostettu pojalle ja itselleni. Lauantai-sunnuntai Show'ssa ja maanantai-tiistai turisteina Lontoossa. http://www.volksworldshow.com t. Tuomo Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted February 3, 2013 Author Share Posted February 3, 2013 Nyt on pääsyliputkin maksettu. Eikö ole muita lähtijöitä? Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted February 3, 2013 Author Share Posted February 3, 2013 Hyvä! Onko ihan puhdas volkkarireissu, vai yhdistättekö Lontoon katselua matkaan? T. Tuomo Quote Link to comment
jolkkon Posted February 3, 2013 Share Posted February 3, 2013 Perjantaina ollaan turistina ja launtaina messuilla. Sunnuntaina aamulla kotiin. Quote Link to comment
Guest TKI Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 Parhaillaan varailen lippuja Lontooseen, joten myös pohjoisestakin osallistujia tulossa. Viime vuonna selkä poksahti kesken reissun ja tapahtuma oli lähes yhtä helvettiä. Kokeillaanpa tänä vuonna uudestaan vaimon kanssa;-) Mekin taidetaan jäädä vähintään tiistaiksi, jotta ehtii rauhassa käydä shoppailemassa ja täyttää Haroldsilla tee varannot seuraavaksi vuodeksi. Ollanpa Tuomo yhteydesssä asian tiimoilta.... Laitatko Tuomo minulle numerosi numeroon nolla44 7033913, niin soittelen. t. Tero ps. Lento ja hotelli varattu. Tiistaina paluu neljän lennolla. Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted February 14, 2013 Author Share Posted February 14, 2013 Olen lähettänyt tekstiviestin antamaasi numeroon, mutta ehkä ei ole tullut perille... mun numero on 040 1780124. Tuomo Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted March 22, 2013 Author Share Posted March 22, 2013 Lennolla Lontooseen... ainoa VW tapahtuma Euroopassa johon olen lentänyt... saas nähdä mitä hienoa Showssa huomenna näkee... Quote Link to comment
GT78 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Et tule pettymään, voin luvata. Toivottavasti säät suosii. Viime vuonna oli tpaitakelit! Quote Link to comment
Recommended Posts