Jump to content

71,72 ja 73 Kuplien erot(Sopan pyynnöstä)


Recommended Posts

Tämä pätee vain 1300 malliin,pitkälti myös-71-72 1302 malliin mutta EI1200 malliin.

-71 läpivirtaustuuletus ensimmäistä vuotta,sisäpuolella kaksi poistoaukkoa ja yhtenäinen kehys molemmin puolin,ei venttiileitä,ulkopuolella alumiinikehykset poistoritilöissä.Sisältä avattava bensatankin luukku.Konepellissä 2 ilmanottoritilää.Matala takaikkuna.Kaksipuolainen ratti äänimerkinpainike kehällä.Tuulilasin pyyhin/pesurikytkin kojetaulussa.140km/h mittari.

 

-72 sisäpuolella läpivirtauksen poistoventtiilit,3 erillistä venttiiliä molemmin puolin.Konepellissä 4 ilmanottoritilää.4 cm korkeampi takaikkuna.Nelipuolainen ratti.Tuulilasin pyyhin/pesurikytkin viiksessä.160 km/h mittari.Takapenkin selkänojaan kiinnitetty"hattuhylly".

 

-73 läpivirtaustuuletuksen ulkopuolisit poistoritilät kokomustat ilman alumiinikehystä.Ulkoa avattava bensatankin luukku,sormilovi luukun takapuolella.Ei VW merkkiä etupellissä.Etupenkit 3 pistekiinnityksellä.Mustat tuulilasinpyyhkijän varret ja sulat,varsien kiinnitys tavallisella M 6 mutterilla jonka päällä muovinen suojatulppa,aikaisemmin hopeanväriset ja kiinnitys isoilla alumiinisillä kupumuttereilla.

 

Tässä vain joitain näkyvimpiä muutoksia.

Link to comment

Mun 1300 valmistettu joulukuu -71 ja tuntuis natsaavan ton vuosiluvun mallin mukaan, 140 km/h mittari hopeakehällä, kaksipuolainen ratti tööttikehällä, raitisilmaluukku yksiosainen muovi jne. Mut olin siinä uskossa että vuosimalli vaihtui jo elokuu -71 vai vaihtuiko vuosimallit kalenterivuosittain vaiko käytettiinkö vanhat osat loppuun ennen uusien osien käyttöä, jolloinka vuosimallinmuutos aikataulu vaihteli?.

Link to comment

Pitänee huomenna katella numero uudestaan kun olen pöndellä. Todennäköisesti olen sitten vain mohlannut ton numeron tulkinnan.

 

Edit Katoin projektiosiosta et olin alottanu ton homman 2010 joulukuussa jolloin katoin numeron et se oli valmistettu joulukuu 1970 (40 v synttärit) elikkä vuosimalli 71, sorry mun muisti teki temput.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...