eekoo Posted December 4, 2012 Share Posted December 4, 2012 Maalattuja puskureita oli kai standard tms. malleissa.... mikä mahtoi olla väri vai oliko sidoksissa korin väriin ( vihreä) Quote Link to comment
SePi Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Mulla on yhessä kirjassa kuva uudehkosta -52 standardista ja se kyllä näyttäis olevan maalattu puskureineen, kahvoineen, lampunkehyksineen ja pölykapseleineen korin värillä. Mutta oliko niin, että oikeesti standardeissa ei paljon värikarttojen maailmaa selattu, vaan ne olikin useimmiten tumman sinisiä tai harmaita. Pölykapseleissa oli vastavärillä maalattu vw logo, mutta puskureissa tuskin alkuperäisenä mitään raidotusta. Joissain on näkyny kylkilistojen paikalla raita ja nää lienee jenkkilään vietyjä. Jos teet kuplasi mallaamaan standardia, niin hitsaa listan reiät umpeen ja jos voit vaikuttaa sisustaan, niin kello pois, 3 puolainen musta ratti, mustat nupit ja verhoilu yksinkertaisemmaksi. Mutta penkkejä ei kannattane tehdä ruuveilla säädettäväksi ja jarruthan sulla jo onkin vähän hybridiä sieltä täältä. Mä arvelisin, että harmaat puskurit ym osat tuli ovaalista eteenpäin Tossa olis vanha värikartta, jossa mainitaan standard editoitu vähän sekavia lauseita ja lisätty linkki... Quote Link to comment
eekoo Posted December 5, 2012 Author Share Posted December 5, 2012 Täs vaihees ei budjetti riitä hankkia kromipuskureita, ehkä joskus myöhemmin, vois kokeilla alux maalata ne kromi maalilla / punaraita.. siitä on aika hyvä kokemus...jos ei löydy muuta väri-ideaa. Quote Link to comment
SePi Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Mulla oli monta vuotta urapuskurit niin, että hitsasin, oioin ja kiillotin ne omatoimisesti ja pistin kirkasta lakkaa päälle. Jonkin verran meni kiillottamiseen aikaa, mutta tuolloin sitä vielä piisasi Quote Link to comment
Hebster52 Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Stanu spliteissä puskurit saman väriset kuin kori. Quote Link to comment
Recommended Posts