rockford Posted July 7, 2005 Share Posted July 7, 2005 Mikähän vielä voi olla vikana kun auto paukuttaa kun päästää kaasusta. Sytkäpuolelle on vaihdettu kärjet, konkka, tulpat, tulpanjohdot, puola. Pitäisikö vielä laittaa 009 jakaja??? sytkä on katottu lampulla kohilleen. Mitä olette käyttäneet ennakkona??? Toisessa autossa taas on sellainen ominaisuus että alipainesätöisessä sytkässä on aina auton käydessä täysi ennakko(kierrokset ei vaikuta), muuten se käy hyvin mutta tyhjäkäynti ei ole paras mahdollinen, johtuukohan se just ennakosta??? mikäköhän voisi olla vikana??? Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted July 7, 2005 Share Posted July 7, 2005 Eka kuullostaisi a) imuvuodolta tai b) rikkaalle säädetyltä kaasarilta ja pakarissa olevalta reiältä Toka kuullostaisi siltä että alipainekello ei toimi ollenkaan, se on helppo testata jos omistaa strobon: letkusta imemään vaan, keuhkoilla pitäisi olla vaivatonta saada maksimiennakot alipainesäätimestä. Maksimiennakkona 28-32 astetta on turvallinen raja. Puavo / DWL Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.