NordBling Posted April 13, 2013 Posted April 13, 2013 Tän päivän teemana oli vituiksmän, osasyynä tulpat. Penkitettiin tota ovaaliin tulevaa konetta, ja aamulla ekaks ei kertaalleen liian paksulla ajettu ja nyt vielä kastumaan päässy NGK:n JR9B heränny lainkaan. No sitte ajattelin että laitetaas pykälän lämpimämpi tulppa ja vertailutaulukosta löyty DR8EA, jota saikin sopivasti Motonetistä. Mut nää ei tuntunu kestävän täyskaasua korkeammilla kierroksilla, eniten ongelmaa oli 4 pytyllä. Mikä vois olla vaikka Boschilta laadukas tulppa, ehkä monikärkinen, joka pelais tossa? Pitää siis olla 12mm paksu ja 18mm pitkä kierre, kun kansi on Scatin Super-D. Quote
Anpu Posted April 13, 2013 Posted April 13, 2013 Mulla käytössä WR78X pitkällä jengalla WR78G on lyhyt jenka. Ton taulukon mukaanhttp://www.gsparkplug.com/shop/media/images/extras/code_bosch.pdf SR78D vois olla sattuva jos katoin oikein. Quote
pantse1 Posted April 13, 2013 Posted April 13, 2013 Huonosti löytynyt monikärkitulppia 12mm koossa. Boschia ei ole tahtonut olla liikkeissä yksikärkisenäkään. Itsellä kestäneet Nippodensot paremmin kuin NGK:t. Quote
Roope Posted April 14, 2013 Posted April 14, 2013 Tuo on hyvä sivusto jos haluaa ns:saman arvon omaavia tulppia kokeilla eri brändillä http://fi.sparkplug-crossreference.com/ ... GK_PN/JR9B Quote
Guest Pesone Posted April 14, 2013 Posted April 14, 2013 Itselläni noi käytössä ja tuolta tilattu... toimunut nyt ainakin jo 200 km ;) http://www.mister-auto.fi/fi/sytytystul ... 2!501.html Ominaisuudet Napojen määrä 4 Kärkiväli (mm) 1,1 Kierrekoko M 12x1,25 Lyhytnumero(t): YR 78 X Quote
NordBling Posted April 14, 2013 Author Posted April 14, 2013 Tuli tossa kä***päissään jo tilattua Briskt, mutta pitääpä laittaa tuo Boschin numero mieleen. Kiitos. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.