Tanhis Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Mulla on nyt liian korkea akku paikalla eli siittä on vähän vaikea sanoa että mikä on oikean kokoinen. Eli onko jollain jotan mittatietoa että mikä on oikean kokoinen akku tuohon autoon tai tavalliseen fastyyn. Ja kysyn myös siksi kun lähetän bulvaanin hakemaan akun niin vähän vaikea mallailla mikä sopisi parhaiten. Quote Link to comment
Tanhis Posted May 15, 2013 Author Share Posted May 15, 2013 Group 42 on oikea koko kiitos vastauksista ;) - Mitat: Pituus 242, Leveys 175, Korkeus 175 - Napajärjestys: -+ Niin ja samainen on kuplan 12V vakio akun koko jos jotain kiinnostaa haulla tulevaisuudessa. Quote Link to comment
lasse haukkavuori Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Moro Onko sulla tuo fastback GFE-570 nykyään. Volvo t4 helmiäisharmaa. Montaa tollasta 68 automaattia ei ole kyllä liikentees. Tuli ite vaan pelastettua tollanen yksi joskus. Nimiä omaan GFE -570 Quote Link to comment
Tanhis Posted May 18, 2013 Author Share Posted May 18, 2013 Moro Onko sulla tuo fastback GFE-570 nykyään. Volvo t4 helmiäisharmaa. Montaa tollasta 68 automaattia ei ole kyllä liikentees. Tuli ite vaan pelastettua tollanen yksi joskus. Nimiä omaan GFE -570 Juu on nykyään mun omistuksessa. Koetin laittaa sulle jotain viestiäkin asiasta yhdistyksen puolelta mutta ei varmaan tullut perille. Mutta jaketaan turinaa privalla. Quote Link to comment
lasse haukkavuori Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 Juu ei ole viestiä tullut. No kuis on Ville pelannu . Ruiskun kaa oli toiminta vaikeuksia ihan riittämiin ja laatikko tuli täysin rempattua,jne. Alustaa tuli madallettua ja jotain muuta pientä Quote Link to comment
Tanhis Posted May 18, 2013 Author Share Posted May 18, 2013 Juu ei ole viestiä tullut. No kuis on Ville pelannu . Ruiskun kaa oli toiminta vaikeuksia ihan riittämiin ja laatikko tuli täysin rempattua,jne. Alustaa tuli madallettua ja jotain muuta pientä Sen on omistanut viimeiset viitisen vuotta sellainen kaveri kun olisi vain halunnut ajaa sillä. No se on sitten kuollut erinäisistä syistä kuten virtalukko, päävirtajohto, vilkkujen toimimattomuus, latauksen säädin, ruikin kärkien johdotukset, sulanut mäntä, jne. No se on korjattu aina joku minun tai jonkun muun puolesta ja myös ruiskua on käyty muutamaan otteesseen jollain specialistilla helsingissä säädättämässä. Viime viikon perjantaina sen toin pihaan kuolleena virtalukko oli taas jumissa ja bensaletkut vuosi auton alla akku tyhjänä bensapumppu ei toiminut lataus ei toiminut. No nyt nuo viat on korjattu ja se on periaatteessa katsastuskuntoinen mutta käy ilmeisesti pirun rikkaallaa kun bensa tuntuu vain valahtavan läpi kun autoa on vain tyhjäkäynnillä pihalla vähän käyttänyt. No seuraavaksi olisi tarkoitus ruveta etsimään ruiskun vikoja ja uusimaan johdotuksia. Ja mahdollisesti käydä katsastamassa se että saisi käytyä koeajelemassa ja testattua toimintaa. Ruiskun nossi kärjet voisi tehdä gutaa mutta saattaa olla vaikeat löytää. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.