mick Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 Eli tuolla etuakselistossa näyttäs olevan "iskari", eli jonkinsortin ohjausvaimennin... Miten muuttuu ajettavuus jos se on sökönä? Entä jos se on liiankin hyvä? Quote Link to comment
DOODAH Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 Jos on sökö, niin täristää niin pirusti ratti. Sen vois joku kyllä kertoo, et miks noi vanhemmat fläkät joissa tota iskarie ei oo ollenkaan ei täristä? Quote Link to comment
Guest migi Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 Vaikea kuvitella että se voisi olla liian hyvä. Ainakin omassa kuplassa kun se oli aivan kaput sitä ei voinut olla huomaamatta. Jos ajoi johonkin monttuun hieman toispuolisesti niin ratti alkoi vatkaamaan todella levottomasti, ensimmäisellä kerralla pysäytin tien sivuun ja menin katsomaan onko vanne irti :) Quote Link to comment
mick Posted August 13, 2005 Author Share Posted August 13, 2005 Vaikea kuvitella että se voisi olla liian hyvä. Ainakin omassa kuplassa kun se oli aivan kaput sitä ei voinut olla huomaamatta. Jos ajoi johonkin monttuun hieman toispuolisesti niin ratti alkoi vatkaamaan todella levottomasti, ensimmäisellä kerralla pysäytin tien sivuun ja menin katsomaan onko vanne irti :) Niin joo, se jää vatkaamaan! Samaa muuten tekee jos on se napamutteri löysällä tai renkaan laakerit kuluneet... Huomasin... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.