Guest fastghia Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 Mitäs mieltä ollaan näistä naapurimaan uutuuksista tässä asiantuntevassa raadissa? Jos hinta settuu kohdalleen, kuulostaa mielenkiintoiselta... http://www.jpmotorsport.se/e/ms230.htm Quote Link to comment
-tipi- Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 Mie en näistä mitään tiedä, mut hyvältä näyttää. Tosin eihän tuossa oo mitään uutta. Eikö pitäis olla 4-venttiilitekniikkaa et poikkeais jotenkin nykyisistä. Tuskin noita kovin kustannustehokkaasti pystyy tekemään, Pohjolassa... Quote Link to comment
aki Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 Mie en näistä mitään tiedä, mut hyvältä näyttää. Tosin eihän tuossa oo mitään uutta. Eikö pitäis olla 4-venttiilitekniikkaa et poikkeais jotenkin nykyisistä. Tuskin noita kovin kustannustehokkaasti pystyy tekemään, Pohjolassa... Minusta taas tossa oli ideaa jäähdytyksen osalta: Jos nuo jäähtyy kuin vakiot ja virtaa kuin SF, niin puolikireässä katufläkässä olisivat varsin käyttökelpoiset. Samaten Autocraft/buckpack/? kiikkujen katkeileviin akseloihin kyllästyneille saattaa tulla liennytystä tuskaan. Quote Link to comment
Guest fastghia Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 En mäkään mitään tiedä... mutta tuossa ei näytä olevan pakopuolelle minkäänlaisia jäähdytysripoja, mahtaisko ne olla tarpeen? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 vieläkin enemmän rivoitusta melkeen kaipais noin ihan siviilikäytössä... Quote Link to comment
-tipi- Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 Eikös nuo pakopuolen rivat ole orkkiksen kaltaiset, toisin kuin SF:ien tyngät. Quote Link to comment
Guest HanttaP Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 Juu, pakopuolen kun korjaavat, alkaa vaparikuplassa alle kympin aikoja tulla. Ameriikan pelle ajeli sellaisia vuonna 1976. Että sillalailla kehitys kehittyy tuolla Ruåtsinkin puolella. Quote Link to comment
Guest fastghia Posted August 22, 2005 Share Posted August 22, 2005 Shoptalkforumissa ruäåtsalaiset kollegat valistivat, että kansille luvataan 230 cfm virtaus bolt-on. Hinta on tarkoitus olla kilpailukykyinen käsin portattujen 044-kansien kanssa. Pakopuolen jäähdytyksestä on kansien tekijä kuulemma sanonut halunneensa päästä eroon lämmöstä pakokaasujen mukana, ei siirtämällä sen kanteen. Pakoaukon muoto juontaa juurensa kuulemma siitä, että olisi mahdollista käyttää 4-pulttista liitosta. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.