Jump to content

Uusia virtauksia Ruåtsista


Guest fastghia

Recommended Posts

Mie en näistä mitään tiedä, mut hyvältä näyttää. Tosin eihän tuossa oo mitään uutta. Eikö pitäis olla 4-venttiilitekniikkaa et poikkeais jotenkin nykyisistä.

 

Tuskin noita kovin kustannustehokkaasti pystyy tekemään, Pohjolassa...

Link to comment
Mie en näistä mitään tiedä, mut hyvältä näyttää. Tosin eihän tuossa oo mitään uutta. Eikö pitäis olla 4-venttiilitekniikkaa et poikkeais jotenkin nykyisistä.

 

Tuskin noita kovin kustannustehokkaasti pystyy tekemään, Pohjolassa...

 

Minusta taas tossa oli ideaa jäähdytyksen osalta: Jos nuo jäähtyy kuin vakiot ja virtaa kuin SF, niin puolikireässä katufläkässä olisivat varsin käyttökelpoiset. Samaten Autocraft/buckpack/? kiikkujen katkeileviin akseloihin kyllästyneille saattaa tulla liennytystä tuskaan.

Link to comment
Guest HanttaP

Juu, pakopuolen kun korjaavat, alkaa vaparikuplassa alle kympin aikoja tulla. Ameriikan pelle ajeli sellaisia vuonna 1976. Että sillalailla kehitys kehittyy tuolla Ruåtsinkin puolella.

Link to comment
Guest fastghia

Shoptalkforumissa ruäåtsalaiset kollegat valistivat, että kansille luvataan 230 cfm virtaus bolt-on. Hinta on tarkoitus olla kilpailukykyinen käsin portattujen 044-kansien kanssa. Pakopuolen jäähdytyksestä on kansien tekijä kuulemma sanonut halunneensa päästä eroon lämmöstä pakokaasujen mukana, ei siirtämällä sen kanteen. Pakoaukon muoto juontaa juurensa kuulemma siitä, että olisi mahdollista käyttää 4-pulttista liitosta.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...