hyeena Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Onnistuuko kuinka näppärästi? Ostin jännitteentasaajan ja rikoin siitä hiilen heti. Puhdistin laturin sisäpintaa öljystä ja vaihdoin takaisin vanhan tasaaja+hiiliyhdistelmän. Toimi vähän aikaa. Ei oikein viitsi ostella montaa 25e jännitteentasaajaa jos se ei välttämättä edes toimivaa tee. Eli laturi varmaan tulisi ulos koneesta, mutta onko se koko laitoksen purku kun keskikaasari paikallaan. Quote Link to comment
hyeena Posted June 29, 2013 Author Share Posted June 29, 2013 Laturin jalka kun on kampikammion pinnapulteilla kiinni niin ei taida tulla ulos purkamatta puol pakettia? Quote Link to comment
x-pj Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Tämmösen ohjeen löysin sambasta. En ole koskaan itse kokeillut. "Remove the wires, fan belt and half of the pulley. Reach around the front of the engine and put a 36mm socket with a 3" extension and a breaker bar on the fan nut. Use a large adjustable wrench in the remaining half of the pulley and crank the nut loose. Now remove the alternator strap and the 4 bolts holind thebacking plate to the fan shroud. Tilt the alternator so you can gain access to the 2 10mm nuts and remove them. now pull the alternator out. To reinstall, just doeverything in reverse. Make sure the fan nut is tight or it might come loose." Quote Link to comment
mapping Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Itsellä ei ollut sopivaa 36sta jota ois vielä mahtunut vääntää kone paikallaan. Nostin laturin ja puhallin kopan pois, ei ollut iso homma. Laturi ei mahdu tulemaan pois puhallin paikallaan. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.