Geronimo Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Sain tehtyä irtoperän, vaihdettua laatikon kannatinkumit, toisen vetarin ja laakerin. Kone paikoilleen ja testiajoa n. 200m ja takas kotipihaan. Laturi kävi niin kuumana että sihinä kuului ja meikäläinen että wtf? Oma moka, vääriä johtopäätöksiä; No olin laittanut puolalta ryypylle menevän johdon laturin herätteeseen ja herätteen puolaan. Vaihdoin johtojen paikkaa, laturin merkkivalo palaa vaikka virta-avain ei olis edes paikoillaan. Akun kengän irroitin ja jos sitä käyttää akussa niin räpsyy paikalleen laitettaessa. Akun mittasin navoista ja jotain yli 12V näytti mittari ilman että auton plus-napa oli siinä kiinni. Kysymys kuuluu että mitä hajotin? Laturin vai säätimen? Vai jotain muuta? Lyö maihin jostain? Mitä kannattaa mittailla että vika selviää? En kokeillut laittaa käyntiin tämän jälkeen.. Quote Link to comment
x-pj Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Rikkinäinen säädin voi aiheutaa sen, että merkkivalo ei sammu vaikka virta on pois päältä. Eli siitä alottaisin tutkimisen. Quote Link to comment
Geronimo Posted July 9, 2013 Author Share Posted July 9, 2013 Säädin sieltä oli antautunut, hain Kokkolasta Boschin itelle ja kaverille. Nyt pelaa. Samalla tuli muutakin osaa mukaan... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.