Guest janiandlin Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 nyt ei kyl leikkaa meikäläisellä,kupla vm 74 takalaakerin ulkokehä on ihan väljä pesään.millä se sinne lukkiutuu?kannen kun laittaa kiinni niin n.4 mm vetari liikkuu päittään.laakeripesä kulunut niin aattelin kyllä laakerin lukitusliimalla sen liimata kiinni mutta milla se sinne yleensä lukkiutuu kun pääsee noin paljon liikkumaan Quote Link to comment
vwagen Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Päittäisliike loppuu kun kiristät rummun paikalleen. Quote Link to comment
Guest janiandlin Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 eipä lopukkaan.tai mulla on levyt just laitettu taakse Quote Link to comment
JM Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Sulla on neljä milliä paksumpi kiinike(vertaa orkis jarrukilpeen). Laakeripesän kannesta pitää koneistaa sopiva määrä materiaalia tai laakeripesään laittaa holkki pitämään laakeri paikallaan. Katso kumpi on parempi vaihtoehto satulan kohdistuksen kannalta. Quote Link to comment
Guest janiandlin Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 jes.kurkataan.iha ku oisin kattonu et saman paksunen mut ei ookkaa varmaa sit.kannen alle laitoin kyllä kumisen oikeen kokosen kumirenkaan ni pysyy paikallaan Quote Link to comment
Dennis Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Jotkut jarrulevyt on tehty sekä pitkille ja lyhyille vetarin päälle (ura osuus), jos -68 ja uudempi kuten autosi on -74 mainittu (en tarkalleen muista milloin vetoakseli muuttui, Turo tietänee) niin on pitkät urat ja silloin laitetaan vetoakselin pään kruunumutterin alle sarjassa mukana oleva holkki alle täyttämään pitkän ja lyhyeen vetarin eron. Onko vika tässä? 4mm on aika paljon jos joku osa olisi kulunut niin väljäksi.... Tässä näkyy holkki omassa vanhassa -74 sotaratsussa (ei maalattu osa kruunumutterin ja levyn välissä) Jos Empin levyjarrusarja kuten minulla niin kaikki on mahdollista T. Dennis Quote Link to comment
Dennis Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Sulla on neljä milliä paksumpi kiinike(vertaa orkis jarrukilpeen). Laakeripesän kannesta pitää koneistaa sopiva määrä materiaalia tai laakeripesään laittaa holkki pitämään laakeri paikallaan. Katso kumpi on parempi vaihtoehto satulan kohdistuksen kannalta. Empin satulakiinnike oli noin minulla noin 1mm paksumpi (ja vielä epätasainen) verrattuna -74 kuplan alkuperäinen jarrukilpi laakeri "kannen" alla, joten vein sen koneistettavaksi, myös öljyn "valumisreikä" puuttui satulakiinnikkeestä ja porautin sen samalla (mallina orkkis kilpi). En nyt tiedä mikä sarja sinulla on, mutta Empi sarjoilla on ollut monenlaisia ongelmia eikä minulla loppunut ongelmat tähän... -satula ei ollut keskellä levyä, toinen jopa osui levyyn -käsijarruvaijerien kuoret liian lyhyet -mukana olleet letkut oli väärän mallisilla päillä, eikä loogisuutta miten pitäisi asentaa -jarruletkulle ei mitään pidikettä / asennusohjeita -levitti raideleveyttä noin 12mm argh.... ja tämä ei lukenu missään (ja minulla kun ei olisi annettavaa mitään tuolla rengastuksella) -jne... (en muista enää kaikkia ongelmia) Tästä on viitisen vuotta, mutta silloin päätin ettei nykyajan Empi tuotteita tule enää minun autoon kun joutuu käyttää osat koneistamolla, viilata ja höylätä + laittaa täytettä osien väliin jotta saa osat istumaan Laitoin jopa e-mailia Empille tästä, tuli joku ympäripyöreä vastaus joka ei liittynyt mitenkään asiaan Tässä minun kokemukset Empistä, sinulla saattaa olla jotain munmerkkinen ja vaikka samanmerkkinen niin muita ongelmia... (editoitu typoja) Quote Link to comment
Guest janiandlin Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 juu vuosimalli vaan viitteenä.toi mihin ne tuli onn traikki ja en ihan tarkkaa vm tie akselista.tarkoitus laittaa mun replica ferrariin kans levyt taakse mut saas nähä riittääkö hermo Quote Link to comment
Anpu Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Sulla on neljä milliä paksumpi kiinike(vertaa orkis jarrukilpeen). Laakeripesän kannesta pitää koneistaa sopiva määrä materiaalia tai laakeripesään laittaa holkki pitämään laakeri paikallaan. Katso kumpi on parempi vaihtoehto satulan kohdistuksen kannalta. Empin satulakiinnike oli noin minulla noin 1mm paksumpi (ja vielä epätasainen) verrattuna -74 kuplan alkuperäinen jarrukilpi laakeri "kannen" alla, joten vein sen koneistettavaksi, myös öljyn "valumisreikä" puuttui satulakiinnikkeestä ja porautin sen samalla (mallina orkkis kilpi). En nyt tiedä mikä sarja sinulla on, mutta Empi sarjoilla on ollut monenlaisia ongelmia eikä minulla loppunut ongelmat tähän... -satula ei ollut keskellä levyä, toinen jopa osui levyyn -käsijarruvaijerien kuoret liian lyhyet -mukana olleet letkut oli väärän mallisilla päillä, eikä loogisuutta miten pitäisi asentaa -jarruletkulle ei mitään pidikettä / asennusohjeita -levitti raideleveyttä noin 12mm argh.... ja tämä ei lukenu missään (ja minulla kun ei olisi annettavaa mitään tuolla rengastuksella) -jne... (en muista enää kaikkia ongelmia) Tästä on viitisen vuotta, mutta silloin päätin ettei nykyajan Empi tuotteita tule enää minun autoon kun joutuu käyttää osat koneistamolla, viilata ja höylätä + laittaa täytettä osien väliin jotta saa osat istumaan Laitoin jopa e-mailia Empille tästä, tuli joku ympäripyöreä vastaus joka ei liittynyt mitenkään asiaan Tässä minun kokemukset Empistä, sinulla saattaa olla jotain munmerkkinen ja vaikka samanmerkkinen niin muita ongelmia... (editoitu typoja) Jep aivan samat kokemukset ja lopputulos. Quote Link to comment
pipo_esa Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 Kuinkas paksuja noi levyjarrun kannakkeet yleensä on? Tossa irssissä rummun tausta on 6mm paksua ja ainakin pari milliä pitäisi saada paksuutta kannakkeeseen lisää. Paljos kärsii laakerin kannesta ottaa tavaraa pois? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.