Jump to content

Boxer speedday 15-17.8.2014


BRC

Recommended Posts

  • 3 months later...

Jussinpussi kirjoitti; "BSD on jo nyt Suomen suurin Volkkaritapahtuma"?

 

Millä kategorialla BSD peittoaa BiF:n?

 

Osanottajien lukumäärällä, aamiaisilla, vessoilla, suihkuilla ja saunoilla, perhemukavuudella(lapsille tekemistä ja puuhaa), yhtenäisyydellä, kuulutuksilla, palkinnoilla, motorsportilla vai sillä että minä en ole siellä?

 

Valaiskaa BSD:ssä käymätöntä, niin enskesänä tuun sinne ittekki ruumiillistumani ja Rohmun kanssa.

Link to comment

Ihan kiva olis tietää mitkä ko tapahtumissa olleet yön yli yöpyneiden määrä, kuten myös harrastevolkkareiden kpl lukemat ja naamataulujen lukumäärät.

 

Näitä tilastotietoja ei ole näkynyt missään, vai eikö niitä ole oikeasti olemasskaan, vaan pelkkiä arvauksia?

 

Ihan silkkaa uteliaisuuttani kyselen ja varmaan muitakin kiinnostaa.

Link to comment

Vuoden 2013 tapahtumaan kuulemma myytiin vajaat 700 ranneketta - enemmän kuin järjestäjät olivat budjetoineet. Kun ottaa huomioon, että 10-15 euron pääsylipulla voi yöpyä koko viikonlopun ja katsella sekä kiihdyttelyä että rata-ajoa, niin ei kai sillä hinnalla Suomenmaassa parempaa saa. Mielestäni erittäin hyvä suomalainen volkkaritapahtuma.

  • Like 1
Link to comment

BSD:n on helpompi lisätä sellasia juttuja mitä BIF:ssä on ku toisinpäin. Mut eihän nää kilpaile toistensa kanssa, Suomen kesä on niin lyhyt että kyllä täällä pitääkin olla tapahtumia parin viikon välein :-)

 

ps. mun isi on vahvempi ku sun isi

Link to comment
Guest Jussinbussi

Itse olin luukulla melko paljon ja ilokseni totesin että maksullisia rannekkeita meni sen vajaan 700. Tavoite oli 300 mikä olisi ollut sitä biffi luokkaa.

Paikalla oli myös paljon paikallisia päiväkävijä karvahattuja jotka livahtivat alueelle ravintolan kautta.

Meillä ei miehitys mitenkään riittänyt plokkaamaan näitä pois.

 

Numerojen valossa sanoisin alueella olleen lauantaina lähemmäs tuhannen ihmistä mikä lienee biffin kohdalla haave.

Molemmat tapahtumat täysin erilaisia ja kyllähän kiihdytys vetää paikalle vaikka mitä kalustoa. Oliko tapahtuma enää puhdas volkkaritapahtuma on sitten toinen juttu.

 

Ps. mun isi hakkaa kaikki.

Edited by Jussinbussi
Link to comment
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...