toroidi Posted October 2, 2005 Posted October 2, 2005 Olivat sitten tuollaiset. Hmmph. Kuuskakkosessa kiinni. Puskihan se lämpöä tuulilasille noinkin... Kai pitäis jotain korvaavaa keksiä :) Quote
toroidi Posted October 3, 2005 Author Posted October 3, 2005 Niin, minkähänlaiset noiden pre-63(tms) lämmönvaihtimien ja peltien pitäisi oikeasti olla? Puhallinkopastahan ei lähde putkia lämmönvaihtimille. Vivut ja läpät noissa on/oli hitsattu pysyvästi kiinni. Quote
Hebster52 Posted October 3, 2005 Posted October 3, 2005 Mulla olis yks sarja noita jotka vois käyttää. Niihin pitäis vaan korjata noi putket. Pellit on hyväkuntoiset. Kuvassa näkyy vanhempi lämppärin malli mutta toiminta periaate on sama. Kun on lämmintä jäähdytysilma puhalletaan ulos taaksepäin (äänenvaimenninta kohti). Kylmällä ilmalla läppä taakse suljetaan ja eteen avataan. Jolloin lämmin jäähdytysilma puhalletaan koppaan. Varsinainen kaasukamari ellei kaikki ole tiivistä koneessa... Quote
toroidi Posted October 4, 2005 Author Posted October 4, 2005 Joo, selkeä homma. Saattaisin jopa ollut kiinnostunut niistä pelleistä :) Quote
Fileas Posted October 4, 2005 Posted October 4, 2005 ^^ Noissa laatikoissa on ruostesuojaus näköjään toiminut ;) Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.