AS Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Onko kuvaa paketista kasassa ja miten toiminut? Minkälainen jäähdytin sulla ollut? Lämppärin kenno? ja mihinkä sijoitettuna. Laippa näyttäs siltä että on ollut laturinjalan alla taitaa tuoda ongelmia muiden osien istuvuuteen kun laturia korottaa tai sitten jalkaa pitää laskea saman verran. Minkä auton pumppu? Ihan pätevältä telineeltä vaikuttaa. Edit: huomasinkin edellisistä viesteistä jotta koko paketista ei enää kuvaa saa. Syyläri oli 127 fiatista ja oli bajan keulassa flipin alla. Vesipumppu on Dx corollan ja mitään lämppäriä ei ollut. Laturinjalasta oli koneistettu aineenvahvuus pois. Tää systeemi oli koitilla kaverin autossa ja yks kesä sillä ajettiin ilman sen suurempia ongelmia, tietysti nyt jotain pieniä alkuvaikeuksia oli.. Quote Link to comment
Guest marko jääskeläinen Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Itse olen käyttänyt esim 80 luvun autoissa on lämmityslaitteen kiertovesipumppuja(on kahta kokoa)esim bmw tai opel käyttää noita pumppuja ovat pieniä tehokkaita ja noin 100-130e maksavia.kannattaa ostaa uudet pumput,kadulle menee yhdelläkin pumpulla kun ottaa tuon isomman mallin. t-jääskeläinen Quote Link to comment
Guest marko jääskeläinen Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 http://www.vestek.fi/vene/luettelo/turv ... 59500b.jpg tuossa on kuva pumpusta Quote Link to comment
JaniM Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Kuis pieniä jäähdyttimiä on käytetty ja ilmeisesti paisuntasäiliökin olis hyvä olla? Quote Link to comment
Per Jernström Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Jäähdyttimen koko vaihtelee suunnitellun (jatkuvan) kuorman mukaan. Kevyessä kruisailussa pärjää aika pienellä, mutta jos haluaa ajaa jatkuvasti kovaa (esim rata-ajoa) niin tarvitsee reilusti isomman kennon. Myös kennon paksuudella ja letkuilla on hieman merkitystä sikäli että jos järjestelmässä on enemmän nestettä saa lisää puskuria satunnaiseen revittelyyn. Monet kireät katuautot antavat täydet ahtopaineet vain muutaman sekunnin ajan, jonka jälkeen täytyy ajaa hetken rauhallisemmin ennenkuin taas saa täysiä tehoja ulos. Jo melko pienellä kennolla siis voi saada toimivan katupelin joka kestää satunnaisia kiihdytysrykäisyjä mutta ei rata-ajoa. Quote Link to comment
Guest Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Vesipumppu on Dx corollan ja mitään lämppäriä ei ollut. Oisko muistikuvia tarkasta vuosimallista ja koneen koosta? Motonet myy ainaki neljää eri pumppua peruscorollaan. Jos ei muuta niin pitää mennä itse tiskille pumppuja vertailemaan :) Täälläkin lojuu kolmea eri mallista uutta vesipumppua ja yks käytettykin mutta jokaiseen niistä pitäs sorvata jonkinlainen pesä kun vastinpinta ei jää tasan. Toi DX:n pumppu näkyis käyvän suoraan kuvan perusteella? -K- Quote Link to comment
AS Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Vesipumppu on Dx corollan ja mitään lämppäriä ei ollut. Oisko muistikuvia tarkasta vuosimallista ja koneen koosta? Motonet myy ainaki neljää eri pumppua peruscorollaan. Jos ei muuta niin pitää mennä itse tiskille pumppuja vertailemaan :) Täälläkin lojuu kolmea eri mallista uutta vesipumppua ja yks käytettykin mutta jokaiseen niistä pitäs sorvata jonkinlainen pesä kun vastinpinta ei jää tasan. Toi DX:n pumppu näkyis käyvän suoraan kuvan perusteella? -K- En muista vuosimallia mutta tiskille vaan vertaamaan. Niin tai osta multa valmis paketti. Quote Link to comment
Guest Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 No pitää sit mennä tiskille pälyilemään :) Koko pakettia en tartte kun ainoa osa mitä voisin käyttää olis toi pumppu ja sekin on kulutustavaraa. -K- Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.