Jump to content

Kaikkea sitä rahalla saa


Recommended Posts

Guest Mika Raussi

"ps.olen jättänyt jokaiseen pyörittämääni mittariston taakse lapun jossa on oikea kilometri määrä joten ei muuta kuin mittaristoja purkamaan ja hyvät joulut!!!!!! "

 

Ja tyyppi luulee oikeesti tolla pääsevänsä kun koira veräjästä. Ne laput ei vaikuta yhtään mitään yhtään mihinkään. Tai no näkeepähän niistä, että ko. tyyppi on ollu asialla.

Link to comment

Nykyäänhän on vain ilmoituksissakin mittarilukema ei ajomäärä...Eräskin iso autoliikeketju vaatii kun viet autosi vaihdossa allekirjoituksen lappuun että autolla on ajettu mittarilukema niin ja niin paljon omistajalta ja näin pääsevät kuin koira veräjästä tuosta hommasta jos entinen omistaja olisi ruuvannut...

Link to comment
Guest Mika Raussi

Nimenomaan ruuvaaminen ei oo kiellettyä, mutta jos huijaa, niin se on sitten huijaus ja törkeemmissä ja laajemmissa tapauksissa voi mittarin rukkaaja saada myös rapsut avunannosta.

Link to comment

Kyllä pitää autoliikkeen päästäkkin VASTUUSTA (siis silloin kun eivät itse ole koskeneet mittariin) yli 90% autojen mittareita "säätää" yksityiset henkilöt, silti melkein aina syyn saa autoliike joka sen jossain historia vaiheessa myy... Eli vasten yleistä käsitystä että "jopparit" huijaa niin yksityiset henkilöt ovat kaiken pahan alku... Jäljelle jää tietysti se 10% ja paljon tarinoita joista puhutaan, yksityisten tekemisistä ei vaan tehdä numeroa, asiasta yli 10v kokemus...

Link to comment

Kaikkesta pahimpia on nää autot, joita ei ole vielä kertaakaan katsastettu.

Katsatukseen on ruuvattu 50-100T pois, ja kilsat on "laillisia" kun inssikin on ne kirjannut.

 

Ostan seuraavankin autoni ulkomailta, vaikka ruuvattuna, onne vaan ruosteettomia :D

 

edit:Meillä myyntipaperissa luki: Tacho "95000km" eli mittarissa lukee 95 ,,, :/

Link to comment

tarpeeksi vanhalla kun ajelee niin sitä voi itse korjata JOS tarvii,ja kilsoista on turha välittää.nyt alla 90 lanceri ja 290tkm takana.juuri vaihdoin öljyt 8e ja suodattimen n6e eipä vituta jos hajoo johonkin.enempi vituttas jos joku 97 kottero johkin levis tielle kun siille hädin tuskin öljynvaihdon ite voi tehä.JA EI OO VÄLII MITÄ MITTARIS SEISOO!!!! kaikkiin kun ei voi enää luottaa,ja jos ei luota miksi maksaa "ylihintaa"jostain "vähän ajetusta" jos enemmänkin ajetut PELAA samalla tavalla!! KYSYNPÄ VAAN.nii ja mun autot on aina leimattu

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...