Guest bug68 Posted March 7, 2015 Posted March 7, 2015 Moi! oiskohan kyseisestä myllystä "helppo" rakentaa "kevyesti" viritelty kone? 1600cc jos ei kuvasta saa selevää niin.. 5546 AD-469000? Quote
sleepercooler Posted March 7, 2015 Posted March 7, 2015 (edited) Mitä tarkoitat kevyesti? Nokka,pyttysrj, putkisto,kannet ym. on vaihtoehtoja. Edited March 7, 2015 by sleepercooler Quote
Guest bug68 Posted March 7, 2015 Posted March 7, 2015 no pyttysarjaa,nokka,putkistoa ja kaasareita ym... Jos siitä 1600 kuutioisen sais tehtyä... Tarviiko lohkoa työstää että saa pytyt mahtumaan? Sitä meinaan ettei mitään turboa tai kakslitrasta oo tekemässä Quote
vwagen Posted March 7, 2015 Posted March 7, 2015 Tuo niitattu alumiinilätkä on jonkun VW organisaation ulkopuolisen vaihtomoottori tuottajan jäljiltä,Jos tuo AD viittaa alkuperäiseen moottorinumeroon niin on alunperinkin 1600:nen,kannattaa ottaa se alumiinilätkä pois,alta löytynee alkuperäinen moottorinumero,sen perusteellä voi arvioda vähän tarkemmin. Quote
Guest bug68 Posted March 7, 2015 Posted March 7, 2015 ahaa! pittääpä kattoa. Rekisteri otteessa lukee 1.2 Quote
x-pj Posted March 8, 2015 Posted March 8, 2015 Eli 1600 kuutioinen on ainakin alunperin ollut. Aukasematta ei varmasti tiedä mitä siellä sisällä on ja missä kunnossa lohko on, mutta potentiaalisesti hyvä aihio. Quote
Guest bug68 Posted March 8, 2015 Posted March 8, 2015 no seuraavana ois sitte koneen irrotus kiitosta tiedoista! Quote
sleepercooler Posted March 8, 2015 Posted March 8, 2015 88/69 asti ilman lohkon ja kannen työstämistä ja 90,5-....joutuu kanttakin työstää, purkaa eka ja kato tosiaan lohkon kunto ja sit vasta mieti millä osilla kasaat. Vinkki, Pese lohko hyvin,ja tietty muutkin osat, tai jos taytyy viedä koneistamoon, pystyvät sielläkin pesemään! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.