Tomppa Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 Jep, meidän kautta saa Wolfsburg Westin paksumpia lattiapeltejä. Viimeksi kun niitä tilattiin, niin tuli myös ns. wanhempiin autoihin (pre -56) lattiapeltejä, jotka kyllä olivat paksuja, mutta joissa takaosuus oli uudemman mallinen samoin kuin polkimien alla olevat pokkaukset. Kiitos vain Jerelle asian hienovaraisesta huomauttamisesta ;) Vm 56 - 70 lattiapelti on jo sitten autenttinen ja paksu, elikkäs tämä: http://www.wolfsburgwest.com/cart/Detai ... 111701061M Hinta tänne tuotuna on tosin kova, eli jossain 175 euron kappalehinnassa mennään johtuen siitä, että noi on toimitettava pitkällä lavalla ja lentorahdissa se tekee...... paljon rahaa. Tällä hetkellä on hyllyssä yksi pari noita lattiapeltejä, ilman penkin kiskoja tosin, koska kiskot ovat pre -56 autoon sopivat. - Tomppa Quote Link to comment
-MITO- Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 Toisaalta onko 175e paljon jos on itelleen rakentamassa hyvää kuplaa.. Quote Link to comment
Racing Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 Ei ole. Onko tietoa kuinka paksua peltiä on lämpökotelot jos niitä saa samasta paikasta?,onko parempaa tavaraa kun tanskalaiset jossa mitta heittää B pilarin kohdalla 8mm yli tolpan. Ja verkonpainoksi luokiteltavat Igp:t. Quote Link to comment
Guest Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 onkohan kukaan tehny alustaa rosterista :) Jan Quote Link to comment
-MITO- Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 En ihmettelis jos jossain 80-90 luvun VW Trendsissä ois moinen esitelty :D Quote Link to comment
Racing Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 Mun ex talvikuplaan oli hitsattu tiskipöydän kannesta pohjalevyt = (rosteria),auto oli kyllä tautisen laho joka paikasta muutenkin... Quote Link to comment
Guest Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 mulla on avon lattiat happoteräksestä ja juniksen edellinen omistaja väitti tehneensä takaosan lattian rosterista. Ei siltä näyttäny. Vois lämpökotelot kestää jonku aikaa. Jan Quote Link to comment
Guest Raggare Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 sinkki paloi pitki pohjaa tosin titaani/magnesium antaa paremmat kipinät Quote Link to comment
nalleolut Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 etulokkarit hommattu ....tuskin mitään brassia tulossa! Quote Link to comment
Guest veewee Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 tein itse ja säästin.... Quote Link to comment
Guest Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 tein itse ja säästin.... eli teit ite noi reijät ja säästit??säästit mitä??peltii vai?? Quote Link to comment
Guest veewee Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 tein itse ja säästin.... eli teit ite noi reijät ja säästit??säästit mitä??peltii vai?? uusien ostamisen vaivan :) lue koko juttu Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 palatakseni aircooledin toimittamiin lattiapelteihin. Voin ottaa kuvan mokomista vierelläin tarvikepellin kanssa. Ero kanttausten terävyydessä ja syvyydessäkin on huomattava verrattuna tuo että tarvike on sen puoli milliä paksu, ja tämä kalliimpi on inan alle millin. Tietysti 3-4 lattiapeltiähän saa tarvikeliikkeestä tuon yhden hyvän hinnalla, mutta jos hyvää haluaa ni siitä joutuu maksamaan. Splitti-ikäisiin noita on muutamia mennyt... Quote Link to comment
Recommended Posts