Guest epe Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Ootttekos hommaillut muualta pinnapultteja kuin nettikaupasta, onko saatavilla tavan erikois pultti kaupoista? 119 ekua näyttäisi olevan aircoolilla. lisämaustetta hommaan antaa se että kaikki ei suostu irtoamaan. on lämmitetty ja crcllä kyllästetty. yhdestä korkkas osittain kierre. :( Quote Link to comment
Tanhis Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Jos vanhoissa ei ole mitään vikaa niin miksi niitä vaihtamaan? Ymmärsin kumminkin että olet ihan perus konetta rakentamassa. Quote Link to comment
Guest epe Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Tuntuu tulevan monenlaista ohjetta, kun yksi vw rakentelija sanoi että ehdottomasti kannattaa vaihtaa samalla jos vaihtaa sylinterit. Jos alkuperäiset ,niinkuin näyttäis olevan niin kulemma venyneet? Quote Link to comment
Tanhis Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 (edited) Jos silmällä näkee että pinnapultit on venyneet niin tälläiselle henkilölle olisi varmaan töitä yhdessä jos toisessakin paikkaa konenäkönä. Jos parannuksia pinnapultteihin haluaa tehdä niin minä tekisin ne parannukset kampikammioon asentamalla helicoilit (kulkee myös nimellä case-savers). Täällä jotain mutinaa asiasta. http://www.aircooledtech.com/case_savers/ Ja en myöskään rupea väittämään vastaan että uudet ei olisi paremmat kuin vanhan mutta vanhat eivät suurella todennäköisyydellä ole vaihtokunnossa. Edited November 27, 2015 by Tanhis 3 Quote Link to comment
P_Valtonen Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Heh Käsklikö vinkin antaja vaihtamaan myös lohkon sisältä pinnapultit. Entäs ö-pohjan & ö-pumpun & b-pumpun? Noikin on varmaan vaihdettava kun venyneet........... Quote Link to comment
Guest epe Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Kiitos tiedosta, eli uusi kierre palikka lohkoon ainakin siihen yhteen mistä kierre pääs pykimään. en taida enää joka palikkaa ruveta irrotelemaan mitä käsketään vaihtamaan. Jos sitten toiseen projektiin panoistaisi enemmän. Tämä on harjoittelu projekti. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Kun plaanataan sylinteriaukkoa suuremmaksi tai oikastaan syltyn/lohkon tivaripintaa tarviaa räpeltää noiden kanssa. Quote Link to comment
Tanhis Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Kiitos tiedosta, eli uusi kierre palikka lohkoon ainakin siihen yhteen mistä kierre pääs pykimään. en taida enää joka palikkaa ruveta irrotelemaan mitä käsketään vaihtamaan. Jos sitten toiseen projektiin panoistaisi enemmän. Tämä on harjoittelu projekti. Se mitä kannattaa vaihtaa ja tarkistaa on melkein suoraan verrannollinen siihen millaista konetta ollaan rakentamassa. Kone joka on tarkoitus kestää muutaman kesän rauhalliset kaupungilla kruisailut rakennetaan luonnollisesti erilaisesti kuin johonkin endurance tyyppiseen rata-ajoon tarkoitettu moottori. Ja ihan kaikkia vinkkejä ei kannata ottaa vastaan vaikkakin hyödyllistä tietoa niistä saa irti. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.