Jump to content

T-1 laatikon nosto


Recommended Posts

on vissiin toimenpide, joka pitää tehdä, notta (heiluri akselisen) kuplan takapää, pysyy edes jossain määrin normaalin näköisenä, jos meinaa laskea täydellisesti tonttiin.. siispä olisiko kellään ideoita miten kaikki käy järkevimmin, myös halpoja bolt-on palikoita haussa!

Link to comment
Guest fastghia

Ei ideoita, mutta ota huomioon konetilan pelteihin tarvittavat muutokset, ongelmat puhallinkopan ja kaasareiden mahtuminen konetilaan jne. Uusimmassa Ultra VW:ssä (no. 7) on pro-street -tyyliseksi rakennettu kupla, jossa on kylläkin takapäätä kavennettu ja muokattu rutkasti muutenkin. Laatikkoa on nostettu n.10 cm (4 tuumaa). Siinä käytettiin CB Performancen puhallinkoppaa, jossa laturi ja ropelli on keskellä, joten koppa sopii saranoiden väliin. Toisaalta konepeltiin jouduttiin tekemään kuhmu siihen kohtaan.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...