Timppa Posted February 27, 2004 Posted February 27, 2004 on vissiin toimenpide, joka pitää tehdä, notta (heiluri akselisen) kuplan takapää, pysyy edes jossain määrin normaalin näköisenä, jos meinaa laskea täydellisesti tonttiin.. siispä olisiko kellään ideoita miten kaikki käy järkevimmin, myös halpoja bolt-on palikoita haussa! Quote
Guest fastghia Posted February 27, 2004 Posted February 27, 2004 Ei ideoita, mutta ota huomioon konetilan pelteihin tarvittavat muutokset, ongelmat puhallinkopan ja kaasareiden mahtuminen konetilaan jne. Uusimmassa Ultra VW:ssä (no. 7) on pro-street -tyyliseksi rakennettu kupla, jossa on kylläkin takapäätä kavennettu ja muokattu rutkasti muutenkin. Laatikkoa on nostettu n.10 cm (4 tuumaa). Siinä käytettiin CB Performancen puhallinkoppaa, jossa laturi ja ropelli on keskellä, joten koppa sopii saranoiden väliin. Toisaalta konepeltiin jouduttiin tekemään kuhmu siihen kohtaan. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.