Jump to content

sähköt hukassa!!!!


Guest kupla74

Recommended Posts

Guest kupla74

sain laitettua koneen paikoilleen ja rupesin starttailemaan niin huomasin et startti pyörii hyvin,puolalle ei tuu virtaa.jos jollain ois antaa vinkkiä mikä vois mättää/unnollista kytkentä kaaviota.virtalukolta pitäis varmaan tulla puolalle heräte,mut minkä värinen piuha se on.ja sitten pitää kysyä noista takapenkin alla olevista releistä et mitä releitä ne on?ja tuli pellin network test palikka kiinnostais,et mitä virkaa sillä on?

Link to comment
Guest kupla74

jees tuo jelppas jo aika paljon.omituista et nuin vanhassa autossa on noita diagnoosi palikoita.onkohan siihen ollu joku testeri olemassa?

sitten ois vielä semmoinen,että meneekö puolan heräte ykkös sulakkeen kautta,kun noi netistä löytyneet kaaviot on vähän ristiriitaisia.mulla on 12 sulaketta.ja en löytänyt semmoisen kaaviota jossa ois ollu 12 sulaketta.muutenkin arvostaisin enemmän kuvia niistä piuhoist,kun en oo oikein haka noissa sähkö hommissa....

Link to comment
Guest kupla74

joo.kiitos kaikki apu kelpaa kyllä.tuskin noista ainakaan haittaa on.pistäkää vaan kaikkee aiheeseeseen liittyvää mulle.huomenna lähen tappelemaan noitten piuhojen kans...prkl

Link to comment

noista kaavioista selviää kaikki olennainen. ellei sitten oo jonkun omatekemät sähköt,epäilen kuitenkin! . se pistoke on diaknostiikka pistoke ihan turha kapine,laitappa tänne minkä värisiä piuhoja siulla on ja missä.... onko irrallisia? penkin alla on tosiaan lataus rele ja takalasinlämmityksen rele!

Link to comment
Guest ritariässä

nopein tapa kokeilla onko konehuoneen kipinälaitteissa vikaa, laittaa akulta suoran johdon puolaan ja sit varmistukseksi korkillisen bensaa kaasariin ja vääntö avaimesta. jos jos ei lähe käyntiin, vika konehuoneen sähköissä.

Link to comment
Guest kupla74
nopein tapa kokeilla onko konehuoneen kipinälaitteissa vikaa, laittaa akulta suoran johdon puolaan ja sit varmistukseksi korkillisen bensaa kaasariin ja vääntö avaimesta. jos jos ei lähe käyntiin, vika konehuoneen sähköissä.

 

 

joo.oon kokeillu.ja kun yksin olin niin ei pystyny kattomaan että tuleeko kipinätä..puola ja tulpan johdot mittasin ja ehjiä olivat

Link to comment
Guest ritariässä

eli noin toimien ei käynnistynyt. ootko varma kipinän ajoituksesta, jos päin seiniä ei käynnisty. jos on varaosia, vaihda puola jne... kerrallaan ja kokeile lisää.

Link to comment
Guest kupla74
eli noin toimien ei käynnistynyt. ootko varma kipinän ajoituksesta, jos päin seiniä ei käynnisty. jos on varaosia, vaihda puola jne... kerrallaan ja kokeile lisää.

 

enpä oo säädelly sitä sytkää sen kummemmin.no löytyis se kipinä prkl.

on ennenkin ollu entisten projektien kans samanlaisia probleemia.kipinä on hävinny ja tullu itekseen mystisesti takaisin,mutta tänään taas sankollinen viinaa naamaan ja testailemaan

Link to comment
Guest kupla74

eilen kävin tutkailemassa noita sähköjä,mutta sitä prkleen kipinää en löytäny vieläkään.muutama mystinen piuha löyti jota ei oo missään kaavioissa näkynyt.vihreä-punainen ja kelta vihreä piuha irrallaan enkä saanu oikein selkoa mihin ne kuuluu.minkä värinen piuha menee öljynpaine anturille ja tuohon ryyppyyn ja tyhjäkäyntiventtiilille?taka penkin alta löytyi kanssa yks irtonainen piuhakimppu jossa kaks ruskeeta ja yks kelta punainen.olleet ilmeisesti maa kengässä kiinni,mutta toi kelta punainen on kyllä yleensä herätteen väri ja se ihmettyttää hieman.kaavioon ei ollu merkitty sen napaisuutta kun se oli piirretty sen akun keskelle.no sainpahan edes kunnon krapulan hankittua.

Link to comment
Guest kupla74
vihr/pun johto= ö-paine anturille

vihr/kel johto=puola+-tyhjäkäynti-ryyppy

en oo tosta ihan varma omat johdot sen verran likaiset etten erottanu keltaista---

takapenkin alla menee pun/val johto plussalta lataus releelle!

 

 

joo kiitos.nyt paljastui se vikakin luultavasti.pitää käydä testaamassa.

Link to comment

miekin vuosi sitten kaupoilla ollessani ,ihmettelin huonoa käyntiin lähtöä ja sitten ku sai käymään ei vastannu kaasuun ollenkaan ja sammui ku päästi polkimen ylös... pohdintaa viikon verran kotona, ja uus yritys= virranajakajan kantta kuivatessa huomasin että höyryää oudosta paikasta = oli imusarjasta alipaine letku irti... paikalleen,laakista käyntiin ja ei muuta ku rahat kouraan ja kotia

Link to comment
Guest kupla74

kipinä kyllä löytyi,mutta ei meinaa lähtee käyntiin millään.pari kertaa tupsahtaa ja that´s it.sytty on aivan myöhäisimmillään ja silti meinaa lyödä tulta kaasuttimessa.mihinkä kohti toi tulipellistä tuleva maajohto pitäis laittaa,vai onko väliä?laitoin sen suoraan lohkoon kiinni.pitää koittaa hinata se tännään käyntiin,prkl.en oo ite purkanu tota jakajaa,joten voisko se olla väärin asennettu?kärkiväli on kohdallaan,joten ei pitäis olla siitä kiinni.

Link to comment
Guest kupla74

joo se vika löytyi.perkeleen neulaventtiili oli jumissa eikä saanu bensaa.toi orkkis pumppukin oli paskana,joten laitoin sähköpumpun.mukavaa oli ottaa luisua....

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...