Henkar Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 Joo eli taas tämmönen sarjassamme onko järkeä vai ei kysymys ja onko mahdollisesti joku joskus koittanut? Osto puolelle laitoin 31 PICT-3:sta kyselyä, mutta tuli tuossa mieleen että tallilla olisi myös tuollainen 34 PICT-3 mikä ymmärtääkseni pitäisi olla 043 905 205 jakajan kanssa parempaa pataa kun autossa jo kylläkin kiinni ollut ja mielestäni hyvin toiminut 30 PICT-1. PICT-1:stäkin oli kyllä Samballa että toimisi asiallisesti tuon jakajan kanssa jos ottaa alipaineen suoraan kurkusta? Kukaanhan ei tiedä onko kone edes oikeasti 1300 vai tehty jo isommaksi jossain välissä. Tuplareikä kansilla kuitenkin. 34 ei käy suoraan kiinni imusarjaan, mutta näyttäähän noita olevan imusarjoja joissa molemmat pulttivälit, niin miksi ei sitten itse voisi tuollaista laippaa tursia tehdä. Imusarjan kurkku on kyllä jonkun millin pienempi halkaisijaltaan kuin 34:n kurkku. Lähinnä siis kysymys onko kukaan kokeillut? Saako kone liikaa soppaa/ tuleeko hirveä säätöurakka? Pitääkö puheet että 30 PICT-1 kuitenkin luotettavampi kuin 34 paikkaansa? Quote Link to comment
Tanhis Posted February 2, 2016 Share Posted February 2, 2016 Säätämiseen en sano mitään mutta esim hotcarssilta saa 31-34 muunnospaloja. Quote Link to comment
Henkar Posted February 2, 2016 Author Share Posted February 2, 2016 Säätämiseen en sano mitään mutta esim hotcarssilta saa 31-34 muunnospaloja. "Tämä adapteri mahdollistaa 30 tai 31PICT kaasuttimen asentamisen 34PICT'in imusarjalle." Pitäisi saada juurikin toisin päin eli 34PICT 30/31 imusarjalle. Ei siis taida tuo osanen auttaa, ainakaan ilman muokkaamista. Quote Link to comment
Tanhis Posted February 2, 2016 Share Posted February 2, 2016 (edited) "Tämä adapteri mahdollistaa 30 tai 31PICT kaasuttimen asentamisen 34PICT'in imusarjalle." Pitäisi saada juurikin toisin päin eli 34PICT 30/31 imusarjalle. Ei siis taida tuo osanen auttaa, ainakaan ilman muokkaamista. Juu luin kyllä mitä siinä lukee mutta ei pitäisi olla sen suuremmista muutoksista kyse kuin pinnapulttien irroituksesta ja imusarjan pinnapultin kierteiden pois poraaminen. Kenties voit joutua ostamaan pidemmät pinnapultit tai laittamaan erilaiset pultit laipan kiinnitykseen mutta jokatapauksessa parempi vaihtoehto kuin vain porata suoraan erilaiset reijät olemassa olevaan imusarjaan = laipan ja kaasarin kurkun väliin tulee porras. Tietty voit aina etsiä 1600 imukäyrät ja imusarjan mihin kaasari menisi ilman modauksia paikalleen. Ja tuo laippa ei ole 16€ hinnallakaan suuri menetys jos ei olekkaan sovellettavissa. Edited February 2, 2016 by Tanhis Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.