AVe Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Sytkää pitäisi kuppeloon kesäksi päivittää ja tuossa olis varmaan vaihtoehdot, mutta kumpi parempi? Onko muuta eroa että 123 menee jakajan paikalle ja AT käyttää trikkausta kampuralta? Onko säätämisessä eroa, onko toisen säätösofta oleellisesti parempi? Kertokaas mielipiteitä arvon asiantuntijat. Quote Link to comment
JaniM Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 AT tosiaan kammelta trikkaus jolloin tarkempi ja useammalla hampaalla laskenta. Hukkakipinäpuolalla parempi teho tai voit jopa neljä puolaa tai tuollanen uudemman Volkkarin 4-puolapaketin. Samalla mahdollisuus saada kuorman mukaan säätyvän kartan tehtyä, joko kaasunasennolla tai alipaineen mukaan. Ehdoton turbokaasari vehkeisiin, niin saa ennakoa muutettua ahtojen mukaan. Extrana tulee antureilla loggaus lämmöille esim. Kierrosrajoitin, launch lähtörajoitin, ohjelmoitava lähtö esim. vaihtovalolle, flektille tai mitä nyt keksii. Ohjelmointi Tunerstudiolla. Käytännössä kartan naputtelua. Budjettimallin trikkauksen voi tehdä vaikka huojuvaan ja väljään jakajaan ja kiekko sinne, mutta helposti tuohon siimapyörään tuon trikkerin istuttaa. Miinusta ettei ole orggis look jakajaa. Jakajan hinnalla saa puolan myös mukaan. Quote Link to comment
Per Jernström Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Jos haluaa alkuperäistä lookkia niin suosittelen sitä vähän kalliimpaa 123jakajaa, siis 123TUNE tai kohta tulevaa TUNE+ mallia. Molemmat ovat ohjelmoitava ja on myös map-anturilla. Vanhempi on USB pihalla ohjelmoitava PC:llä, uudempi kännykällä. Varmaan halvimmasta päästä lisähepat sillä lisähinnalla mitä se maksaa. Ja jos haluaa melkein 100% alkuperäisen ulkonäön on AT-tuotteen "RST pinnoite" hyvä maali piilottamaan 123-jakajan "kromattu" runko. Vähän turhan bling pakasta vedettynä, mutta laadukas pinta se on kiiltävänäkin. Quote Link to comment
AVe Posted April 1, 2016 Author Share Posted April 1, 2016 Kiitos hyvistä lisätiedoista. Alkuperäistä autossa ei juurikaan ole jäljellä joten sille ei ole minkäänlaista arvoa tässä muutoksessa. ATS liteen saa varmaan kierroslukumittarin myös kiinni vai vaatiiko jotain erityistä kytkentää? Quote Link to comment
JaniM Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Kiekkalähtö valmiina, launch kans :) Quote Link to comment
AVe Posted April 4, 2016 Author Share Posted April 4, 2016 Kiitos JaniM, taidan alkaa kallistua tuohon ATS liteen pikkuhiljaa. Quote Link to comment
AVe Posted April 5, 2016 Author Share Posted April 5, 2016 Sepä tuli vielä mieleen, että onko ohjelmointi usbi portin kautta? Quote Link to comment
JaniM Posted April 5, 2016 Share Posted April 5, 2016 Sarjaportti, tarttee adapterin väliin, jos usbia halajaa. Tai sit bluuttimokkulalla yhteys. Quote Link to comment
Guest Type123 Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 (edited) Onko tämä mahdollisesti Arduino-pohjainen laite vai MegaJolt lite? Edited April 11, 2016 by Type123 Quote Link to comment
JaniM Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 Ei kumpikaan. Meka kakkonen. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.