Jump to content

Venttiilijousen vaihto


Guest paha

Recommended Posts

Millaisilla työkaluilla vois vaihtaa venttiilijousia konetta purkamatta. Kone on kyllä irrallaan, mutta ei viitsisi alkaa kansia pois ottaan. Oisko missään kuvia moisesta työkalusta??

Link to comment

Kiitti Ultra VW Juurikin jotain tollasasta työkalua tarkoitan , että saa kiilat iri. On jäykät jouset paikalla , eli tarvitaan aika paljon tota puristusvoimaa. Tollanen "paineilma sytytystulppa" tallilta kyllä löytyy.

Link to comment
Saa olla kunnolla sitte painetta jos jäykät jouset,ei onnistu millään rusinakompuralla nimim. kokeiltu on.

 

Nyt en ymmärrä miten toi jousen jäykkyys vaikuttaa paineentarpeeseen?? Eihän siinä sitä venttiiliä paineta, vaan jousta ja lautasta.Tiedän kyllä että kiilat ovat vähän piukassa lautasessa kun ovat painuneet. Pitää kopauttaa lautasta toiseen reunaan niin johan lähtee liikkeelle.

Link to comment
Kysele vielä muualtakin tuollasta kun taitaa olla melko suolanen toi hotmatsin hinta.esim.keiteleestä ja aircooledilta

 

 

Taidan tehdä itse tollasen,nyt kun on toi mallikuvakin. Saa tehtyä vähän Rajummasta materiaalista saman tien,jos sitten kestäs käyttöä kans.

Link to comment
Kysele vielä muualtakin tuollasta kun taitaa olla melko suolanen toi hotmatsin hinta.esim.keiteleestä ja aircooledilta

 

 

Taidan tehdä itse tollasen,nyt kun on toi mallikuvakin. Saa tehtyä vähän Rajummasta materiaalista saman tien,jos sitten kestäs käyttöä kans.

 

 

Niin mäki tein :D

Ultra voi vahvistaa että toimii. ;)

 

Jan

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 18 years later...

Vanhaa ketjua, mutta olisko herroilla vielä työkalut korjussa ja mahdollisesti lainaisi/vuokraisi/myisi mulle semmosta? Ei millään viitsisi ottaa konetta ja kansia irti 😀

 

P. 0442358070 / Juho Astala 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...