Guest Kalsuto Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 (edited) Tänään ropasin hieman kuplan tekniikkaa ja huomasin, ettei kaasuttimen kurkussa ole putkea, josta kiihdytyspumppu ruikkaa bensaa. Luultavasti sellainen on ollut siinä eli tod näk on mennyt koneen läpi. Kone kuitenki käy ja kukkuu niin sille ei sen enempää tehdä. Mistähän löytyisi korvaava tilalle ja tapahtuuko kiinnitys vain kevyesti naputtamalla? Edited June 22, 2016 by Kalsuto Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Mullon noita testattuna (ilma menee kunnolla läpi). Nakkaa rivalla osote kirjettä varten. Menee paikalleen napauttamalla (esim talttapää rukari + pikku vasara + hyvin pikku NAPS) Hintako? Enemmän tästä on vaivaa kun saa rahaa, joten 0€ ja olet ikuisuuden mulle kiitollisuuden velassa :) 1 Quote Link to comment
Guest Kalsuto Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Mullon noita testattuna (ilma menee kunnolla läpi). Nakkaa rivalla osote kirjettä varten. Menee paikalleen napauttamalla (esim talttapää rukari + pikku vasara + hyvin pikku NAPS) Hintako? Enemmän tästä on vaivaa kun saa rahaa, joten 0€ ja olet ikuisuuden mulle kiitollisuuden velassa :) Ehkä mä pystyn hyvittämään Biffissä. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Kylmä olut / lonkero OK perinteen mukaan :) Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted June 23, 2016 Share Posted June 23, 2016 Mulla puuttuu kans yhdestä muuten hyvän oloisesta 30 Pict 1:stä - oisko siulla Petteri noita paljonkin jouten? Vastaava BIF-perinne passaa hyvin. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 23, 2016 Share Posted June 23, 2016 Löytyy myös Puavolle. :) Nakkaa privalla osotetta sinäkin. Ja sulta vain lonkkua BIF, Ne sun oluset on mulle turhan extream tyyliä Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted June 23, 2016 Share Posted June 23, 2016 Miun ei oo kiireinen - ota biffiin mukaan ja siellä perinteisesti unohdetaan vaihtaa tavarat. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 23, 2016 Share Posted June 23, 2016 Miun ei oo kiireinen - ota biffiin mukaan ja siellä perinteisesti unohdetaan vaihtaa tavarat. Luulekko oikeesti että muistan ottaa mukaan......? 1 Quote Link to comment
Recommended Posts