Jump to content

Levyjarrut 14" vanteille Bussiin?


Recommended Posts

HeiMoi!

Tässä olen selaillut kaikenmoisia levyjarrusarjoja junakeulaan ja todennut moista:
Ainoastaan CSP:llä sarja (205/5 jaolla) ja sekin vain eteen, johon mahtuu bussin alkuperäiset 14" vanteet.
Onko kokemuksia tai tietoja muista, koska joka kulmaan olisi haluja ainakin sellaset saada?

 

-kaitsu-

 

Link to comment

Täsmennetään vielä sen verran, että en ole laittamassa 14" orkkis vanteita, vaan 15" RDW:t. Nämä kyseiset vanteet eivät mene mm kuplan etujarrurumpuihin ilman sentin speicereitä, eivätkä mahdu CSP:n kuplalle tarkoitettuihin levyjarruihin (jarrusatula ei mahdu vanteen sisään).  Oletan siis että jos risulasin orkkis 14" vanne sopii niin toikin vanne sopisi xoD  Oletan siis =O)

Edited by kustumize
Link to comment

Puhutaan varmaan nyt tästä:

 

http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=173049492922&rub1=Products&rub2=Brakes%2CBrake%20Systems%20rear%2CBus%20-%2767&artnr=20843d&pn=0&sort=0&all=

 

En tie kuinka sokea olen ollut, mutta tässähän on ihan selvät levyt junakeulaan taakse, johon ne 14" orkkis vanteetkin sopii. johan nyt!

Link to comment

Asennusohje sivu 15 offset muutokset.

Mulla on mielestäni toi sarja eikä mahdu 14" vanne tai mikään vanne kun rengas ottaa säätölatan murkulaan kiinni. 30mm spacer käytössä. 14" vakiovanteessa hirtti jarrusatula kiinni. Mun setti on tosin ostettu jo vuosia sitten mutta kuvat on aivan samannäköisiä kuin mun sarjassa. 30mm spacerin kanssa vois mennä vakiovanne.

Edit: sivu7/16 luku 3.3 suunniteltu 15" vanteelle.

Edited by Anpu
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...