Guest Metu2 Posted May 7, 2006 Posted May 7, 2006 Onko kukaan poistanut moisen.Uskaltaako pistää piuhat kylmästi poikki,toki meinasin käyttää sen startille menevän paksun kaapelin vaihtis laturille mut ne muut ohkaset piuhat häviääkö toimintoja jos katkasee. Quote
nalleolut Posted July 5, 2006 Posted July 5, 2006 niin mitenkä kytketään jos haluaa tuon möykyn pois konehuoneesta.... piuhojahan siihen tulee paljon.... selvät ohjeet kiitos Quote
-tipi- Posted July 5, 2006 Posted July 5, 2006 Eikö samalla vois nykiä ne ylimääräset piuhatkin pois. Vai minkä takia pelkkää pistoketta on ilo poistaa? Ei sen kautta mitään vitaalia kulje, jos katkoo piuhat, kunhan varmistaa etteivät ne osu toisiinsa tai maahan. Quote
nalleolut Posted July 5, 2006 Posted July 5, 2006 eli mitään ei kulje niissä piuhoissa =piuhasta piuhaan.... vaan sivarilla poikki ja kutiste sukkaa päälle ja ruuvaa laatikon pois. Quote
Guest Mika Raussi Posted July 5, 2006 Posted July 5, 2006 No johonkin tulee muistaakseni virta, eli ei kannata vetää vaan kutistesukkaa päälle. Saattaa tapahtua kummia. Mut saa ne piuhat tietty pätkiä vaikka molemmista päistä. Netti on pullollaan sähkökaavioita, joita luulis tyhmemmänkin osaavan lukea. Quote
Guest Posted July 5, 2006 Posted July 5, 2006 tavallaan poikkihan ne johdot on siinä pistokkeessakin.siis miksi se pitää poistaa / katkasta piuhat???jos se häiritsee niin ota irti ja siirrä sivuun tai katko johdot. Quote
nalleolut Posted July 6, 2006 Posted July 6, 2006 hmm toinen käskee katkoa ja varmistaa etteivät osu toisiinsa/saa maata ja toinen varoittaa että kulkee virta ei kutisstesukkaa päälle... heh sekavaa! noh annan paskan olla siellä... Quote
Fileas Posted July 6, 2006 Posted July 6, 2006 Ei siitä varmaan ole mitään haittaakaan, muutako ulkonäköhaitta ? myöhemmin harmittaa, jos haluaisi sen palauttaa.. Quote
-tipi- Posted July 6, 2006 Posted July 6, 2006 Raussi varmaan tarkotti että jos vedät piuhanipun poikki, älä laita pelkästään kutistesukkaa tumpin päälle, vaan katkotut piuhan päät pitää eristää ensin yksi kerrallaan. Quote
nalleolut Posted July 6, 2006 Posted July 6, 2006 juu ei ollut tarkoituskaan niputtaa yhteen vaan kaikki erikseen ja siististi nippuun pois pistokkeelta.... Quote
Guest Tuoppi Posted July 7, 2006 Posted July 7, 2006 eli tuli itse poistettua tommonen piuhoineen kaikkineen... piuhoja meni: startille, maihin, sulake rasialle eteen, valoille eteen, takapenkin alle latausreleelle ja taka valista tuli neljät piuhat purkille. suosittelen piuhojen pois vetämistä, ei ollu kaverin kanssa kun 45 min homma ja ei tarvii enää arpoo tulekoo kipunoita ymym. syy miksi otin sen pois oli se että tilalle tuli öljynsuodatin :) Quote
nalleolut Posted July 10, 2006 Posted July 10, 2006 hmm sen startille menevän piuhan voi vissiin ihan huoletta poistaa! en taida kumminkaan repiä sitä kokonaan pois ku siihenhän tulee virtaa siihen pistokkeeseen ,niin siitä saa stropoon tarvittavan 12v näppärästi saa sytkän säädettyä. ei tartte akkulaturin kaa leikkiä.... Quote
Sakke Posted July 10, 2006 Posted July 10, 2006 saahan siihes stroboon virtaa laturiltaki.Paitti jos sulla on tasavirtanen ja säädin jossain penkin alla piilossa. Quote
nalleolut Posted July 10, 2006 Posted July 10, 2006 juuri näin säädin takapenkin alla..heh ja stropo on mallia ussr . Quote
Guest Metu2 Posted July 11, 2006 Posted July 11, 2006 Sen paksun piuhan laitoin vaihtislaturille siihe se tuntu passelilta. Tosiaan se menee startille ja jatkaa akulle.Itse laitoin pistokkeen paikalle sähkö pumpun mikä ei ehkä viisas paikka mut toimii hyvin. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.