Jump to content

1303 tolpan yläpään camber säätö?


Recommended Posts

Onhan se reteetä kun kadulla voi ajelle renkaat pystyssä ja nopeesti säätää varikolla ratacampperit kohdilleen ja paukuttaahan tämä kaikki ihanasti selkärankaan kun ei oo mitään kumia välissä tuhoomassa ohjaus/jousitustuntumaa.

 

PS, alle tunnissa vastaavat contactin kautta kyselyihin ja alle 20€ lähetyskuluilla tulee pari suomeen.

Edited by ARTO
Link to comment

1303 camber säädetään normaalisti alatukivarren sisäpään epäkeskopultilla,lisää säätöä saa vaihtamalla joustintueen alapään ylemmän pultin Golfin/924 Porschen pulttiin joka on epäkesko,reijät täytyy viilata soikeiksi.

Turo:

Näyttää noissa Kerscherin tolpissa olevankin jo yläreijät soikeat. Mutta ton alkuperäisen kupin löytäminen tuottaa kummasti vaivaa. Ilmeisesti en osaa etsiä? Käykö mk I Golfin osat? Varmaan myydään koko könttänä...

 

Arto: Jos kerran noinkin helpolla ja halvalla saa katu-uskottavuutta ja nikamatyrän, niin kerro vaikka privalla, mistä niitä säädettäviä laakerisysteemeitä saa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...