SePi Posted May 17, 2017 Share Posted May 17, 2017 1303 laakerilimpun puuttuvaa osaa metsästäessä löysin iskaritolpan yläpään camber säätösysteemin. Björk tuo jopa Suomeen.Onko tuo jotenkin olennainen osa alustan virittämisessä? Kuvittelin, että camber säädetään 1303:ssakin iskarin toisesta päästä Quote Link to comment
ARTO Posted May 17, 2017 Share Posted May 17, 2017 (edited) Onhan se reteetä kun kadulla voi ajelle renkaat pystyssä ja nopeesti säätää varikolla ratacampperit kohdilleen ja paukuttaahan tämä kaikki ihanasti selkärankaan kun ei oo mitään kumia välissä tuhoomassa ohjaus/jousitustuntumaa. PS, alle tunnissa vastaavat contactin kautta kyselyihin ja alle 20€ lähetyskuluilla tulee pari suomeen. Edited May 17, 2017 by ARTO Quote Link to comment
vwagen Posted May 17, 2017 Share Posted May 17, 2017 1303 camber säädetään normaalisti alatukivarren sisäpään epäkeskopultilla,lisää säätöä saa vaihtamalla joustintueen alapään ylemmän pultin Golfin/924 Porschen pulttiin joka on epäkesko,reijät täytyy viilata soikeiksi. Quote Link to comment
SePi Posted May 17, 2017 Author Share Posted May 17, 2017 1303 camber säädetään normaalisti alatukivarren sisäpään epäkeskopultilla,lisää säätöä saa vaihtamalla joustintueen alapään ylemmän pultin Golfin/924 Porschen pulttiin joka on epäkesko,reijät täytyy viilata soikeiksi. Turo: Näyttää noissa Kerscherin tolpissa olevankin jo yläreijät soikeat. Mutta ton alkuperäisen kupin löytäminen tuottaa kummasti vaivaa. Ilmeisesti en osaa etsiä? Käykö mk I Golfin osat? Varmaan myydään koko könttänä... Arto: Jos kerran noinkin helpolla ja halvalla saa katu-uskottavuutta ja nikamatyrän, niin kerro vaikka privalla, mistä niitä säädettäviä laakerisysteemeitä saa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.