Guest kupla74 Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 rupesin tossa viikonloppuna lyömään tota omaa talviprojektia läjään,että saisin kiikutettua sen leimalle,mutta huomasin pienen probleeman.Nimittäin en löydä vaihdelaatikosta pakkivalon kytkintä eikä takavaloille tule yhtään piuhaa joka voisi olla se pakkivalo.näyttäis puuttuvan ne valonpohjatkin sieltä kopan sisästä..että jos joku guru viittis kertoa että että mistä mä sen kytkimen löydän niin ois hieno homma.ei tarviis rueta tekemään mitään mcgyver henkisiä patententtejä! Quote Link to comment
DOODAH Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Laatikon etupäässä on pakkivalokytkin, tai sitten sen tilalla on pelkkä proppu. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Eikä sitä oo pakko olla jos ei kerran oo alunperikään ollu. Noitahan on nyhty vaikka kuinka monta tommosta, missä on kirkas osuus takavlossa, mutta ei muuta hajua ite valoista. Quote Link to comment
Guest Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Peruutusvalo on pakollinen vasta 1.1.84 jälkeen rekisteröidyissä autoissa. Tosin jos sen haluaa niin tosiaan anturin paikka on lodjun etuoikeella, noita muistaakseni löytyy täältäkin uusia vielä hyllystä. Mun '73 lodjussa oli vaan proppu ku se mulle tuli. Quote Link to comment
Guest kupla74 Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 jees.kiitoksia taas paljon kaikille!!! Quote Link to comment
Mika Vainio Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Jatketaan hieman topikkia. Huomasin ilokseni, että omassa tuo katkaisija vuotaa. Osaako viisaammat siis kertoa minkä kokoisella propulla sen voi tukkia? Kiitos jo etukäteen Quote Link to comment
Recommended Posts