juujoo Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Tammer dieselissä pelkkä helojen rotsaus maksoi 70 ekee, helat olin jo asentanut itse... Quote Link to comment
Guest JH Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Hain palikat tänään. 54 euroa kustansi. Kuulemma siihen tunti meni. Itse olisin kuvitellut, että tunnissa tekee molemmat puolet; ehkä olisi tehnytkin, jos olisin ne molemmat puolet toimittanut. Ja mikä mä olen kuvittelemaan muiden töistä mitään... Quote Link to comment
Kujis Posted April 23, 2010 Share Posted April 23, 2010 Alkuperäiseen kysymykseen ja DOODAH:hin taulukoihin kysymys. Toimiiko taulukko juniksen flippiolkia säätäessä...ei varmaan, eli miten otte saanut kapperit kohdilleen? Quote Link to comment
Hebster52 Posted April 23, 2010 Share Posted April 23, 2010 Kyllähän noilla sivuilla lukee tyyppi 1 sekä 2. ;) Täällä lisää: http://www.wagenswest.com/howto.html Quote Link to comment
Kujis Posted April 23, 2010 Share Posted April 23, 2010 >Kyllähän noilla sivuilla lukee tyyppi 1 sekä 2 Niin lukeekin, jäähän se peltisuoja/kuppi mikäle pois molemmista (ylä ja ala)joten asetus ei muutu. Eli sama mistäpäin sidepultit laitaa niin shimmitaulukko toimii (hämäs vaan kun valu ei ole samanlainen molemmin puolin(eli peltisuoja ei mahdu nyt tälle flipatulle puolelle). Quote Link to comment
Recommended Posts