Guest JuMuS Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 Terve vaan, "uusi" innokas ilmoittautuu... Ja heti alkaisi kova kysely. Onko kellään omakohtaisia tai edes essonbaarikokemuksia tuplastrombergien toimivuudesta katukuplan koneessa. Ko kaasareissa kiehtoo niiden helppo saatavuus ja ennenkaikkea erittäin laaja säätöalue. Eli jos tekis 2-reikäkansien pässinsarvista sellaiset, joissa on mutkat taaksepäin ja istuttaisi kakuttajat niitten päihin? Perinteisiä pystytuplia olen myös miettinyt, mutta kun ei koneen viritysastetta ole tarkoitus nostaa niin korkeaksi. Quote Link to comment
Mikko Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 aito asia: http://www.amayesing.com/speedwell_sprint_carbs.htm Quote Link to comment
nalleolut Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 no vattu nyt ne on tunkemassa strömbereitä kone huoneeseen... heh kelpaahan ne kylläkin saabin,volvon ja rangen konehuoneeseen..... Quote Link to comment
Mikko Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 kyllä kai jotkut tekee hölmömpiäkin juttuja ;) Quote Link to comment
Guest veewee Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 kyllä kai jotkut tekee hölmömpiäkin juttuja ;) Niin. Laittaa esim. saabin penkkejä kuplaan :) Quote Link to comment
nalleolut Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 hmm löytyykö suomesta tuollaisia imusarjoja? eli siihen sopii 150 strömppä 175 on muistaakseni neljällä mutterilla.... missä hinnoissa imusarjat viilettää.... kaasareista ei ole pulaa.. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 lentokoneen moottoreissahan noita ainaki näkyy Quote Link to comment
Guest JuMuS Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 Ajattelin itse 99/900-Saabin tuplakaasareita (150cfm/kpl) itse väkerretyillä imuputkilla. Siinä minun suunnitelmassani kääntyisivät kaasarit keskelle päin takaviistoon. Olisi suht helppo sahata pässinsarvet mutkasta poikki, kääntää nurinpäin ja hitsata kiinni. Vielä helpompihan olisi yksi isompi 175 siihen keskelle sijoittaa vähän alkup tyylisesti, mutta jäisi se tehonnousu pienemmäksi eikä varmaan taloudellisuudellakaan hurrattaisi. Quote Link to comment
mikan Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 Strömbät menis kivasti ahdetussakin... :-) t. Mika Quote Link to comment
toroidi Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 Pah, oon saanu tarpeekseni jo yhdestä strömpästä ovlovin pellin alla :) Quote Link to comment
Recommended Posts