Guest Zimiman Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 vw kupla 1300 vm74 Elikkä rupes lorottamaan tässä eileen kun olin hetken ajellut nii melkoisesti Öljyä, onko veikkauksii mikä paikka pissii? kuvasta näkyy rumasti punaisella piirretty vuoto kohta.. eli valuu sielt vähä ylemäpää jostain..Eli tausta tietoa silleesti, eileen vasta sain rekisteriin ko. auton ja on sitä ennen seissyt 5v tallissa,, mitä nyt muuten tossa vähä korttelia ajanu ympäri.. sitten.. eileen iltasella rupes tiputtamaan aivan siis yllättäen ölöjyä. :) Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Kuivaappa vähänsen ja kattele, että tuleeko se lohkon saumasta vai tuleeko sieltä kytkinkopan sisältä. Jos on jälkimmäinen ja vuotoa paljon, voi olla lohko halki. Quote Link to comment
Guest Zimiman Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Joo pitää kattoa.. Tosiaan että kun vähän aikaa siin jähtyy niin ei tiputa enää.. Quote Link to comment
mick Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Joo pitää kattoa.. Tosiaan että kun vähän aikaa siin jähtyy niin ei tiputa enää.. Huohotin tukossa jotenki, ja kampiakselin stefa valskaa? Luistaako kytkin? Quote Link to comment
Guest Zimiman Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Kytkin kyl pelaa moitteetta.. Quote Link to comment
Guest Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 kun kerran seissy ,niin olisko nyt lämmetessään kunnolla pitkän taon jälkeen kampuran stefa vaan pettäny.alkaako valuttaa öljyä heti startin jälkeen?jos menee stefan vaihdoksi niin ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ laita sellasta missä ULKOKEHÄ METALLIA .ne ovat paskoja ja vuotavat melkeen samantien!!!!!!!!!!! Quote Link to comment
mick Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 kun kerran seissy ,niin olisko nyt lämmetessään kunnolla pitkän taon jälkeen kampuran stefa vaan pettäny.alkaako valuttaa öljyä heti startin jälkeen?jos menee stefan vaihdoksi niin ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ laita sellasta missä ULKOKEHÄ METALLIA .ne ovat paskoja ja vuotavat melkeen samantien!!!!!!!!!!! Joo ja kannattaa tutkia ne öljyimu-urat vai mitä ne olikaan... Nimittäin oli väärään suuntaan syöntävä uudessa tarvikestefassa, ja meni sen osalta remppa uusiksi sitten... Typerää miten tuollasta ei tajunnu katsoa kasatessa :/ Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Missä stefassa ei ole teräsrunkoa? Quote Link to comment
Guest Zimiman Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 kun kerran seissy ,niin olisko nyt lämmetessään kunnolla pitkän taon jälkeen kampuran stefa vaan pettäny.alkaako valuttaa öljyä heti startin jälkeen?jos menee stefan vaihdoksi niin ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ laita sellasta missä ULKOKEHÄ METALLIA .ne ovat paskoja ja vuotavat melkeen samantien!!!!!!!!!!! Joo aikalailla :) n. 1sec välein kohtaa öljypisara maanpinnan :) , pitää huomenna kahtoa montusta mistä vuotaa.. varmaan tuo stefa on juurikin tehnyt tehtävänsä.. Quote Link to comment
Guest DaFox Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 ot. Tuli kanssa vähän kantapään kautta opittua noiden stefojen laatueroista. Viimevuonna pienehkö kiire saada vehkeet kasaan ennen bugrunia ja ei kerinnyt saamaan uutta stefaa enää tilattua mistään alan puljusta. Niin käytiin hakemassa paikallisesta ad-tarvikepuljusta uusi stefa <- VÄÄÄRIN!! Stefa oli juurikin tuollainen paitsi rautarunkoinen, myöskin rautapintainen ulkoreunoiltaan oleva mikälie harakiri tuotos. BugRun2005 reissu katkesi meidän pallokeulan osilta 60km ajon kohdilla harakiriv*tun*psk*n*stefan petettyä. <- ei paljoo naurattanu kun ölpät valu kadulle lorona ja laivan lähtöön tunti. (kerittiin mantorppiin laina-autolla ja viisaampina on enää käytetty kunnollisia osia alan liikkeistä) Quote Link to comment
Guest Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Missä stefassa ei ole teräsrunkoa? runko juu mutta näkyvää terästä ei saa olla kun se "kiristin jousi"!! olipa taas raussilla hauskaa loksutella näppistä,tarkoitin sellasta kuten edellisessä viestissä jo ilmi tulikin.mulla se paska teräs ulkokehänen stefa kesti sentään 3km!! V...U Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Eli siis ei ollu vulkanisoitu kumia ympäriinsä? Miten noi on levinny? Huuli irti rungosta? Quote Link to comment
Guest DaFox Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Meillähän kesti sitten varsin pitkään se _paska stefa_ kun päästiin sentään 60km :) Itse ei ainakaan siinä vitutuksen määrässä jaksanut sitä sen ihmeemmin alkaa ihmetellä mistä ja miksi se hajos. Kunhan sai sen rikkoutuneen harakiri-stefan irti niin sen jälkeen tuli pienehköä manausta, sadetanssia, kiroilua, lisää manauksia & lekaa sille harakiri-stefalle & sen keksijälle olis pitäny kanssa antaa ko. hoitoa! AINIIN ja hintaa kyseisellä "stefalla" oli kunnollisen silikoni-stefan tai gummi-stefan verran, eli 5e Quote Link to comment
-tipi- Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Melko tarkalleen kolme vuotta sitten laitettiin tollanen metallikehäinen stefa kaverin sontsan koneeseen, joka nostettiin paikalleen Old Timer Runia edeltävänä iltana (kuinkas muuten). Nooh, ennen Varkautta eli n.60-70km ajettuamme, alko öljyvalo vilkkaa ja sontsan perse oli hyvin öljytty. Sitten tankkailtiinkin öljyä 15-20km välein, mutta eipähän jääny reissu tekemättä. Quote Link to comment
Guest wiima-62 Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Tefanhan voi korjatakkin helposti. Lyhentää vain hiukka sitä jousta mikä on siinä keskellä ,luulempa että harvemmin tefa vuotaa ulkokehältä mäne ja tiiä josko jollakin olis valskannut . Seppo Lehmosta Quote Link to comment
Guest Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 taitaapi juuri vuotaa ne metallikehäset paskat lohkon ja stefan ulkopinnan välistä.johtuisko erilaisesta lämpölaajenemisesta keskenään.mulla oli se tullu pois paikaltaan sen verran et vuoti.kumikehänen pysy sen sijaan hyvin paikallaan.ja on muuten edelleen!! Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.