Guest Tuhi Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 Olen tossa raennellu T3 kuplaa ja päässyt sisustus vaiheeseen jolloin tulee heti jokaisen 17v auton raentajan kohokohta esille kaiutin, Subbari ja pää aseman asennukset. Auto on muuten normaali mutta modernia tekniikkaa aion laittaa vain nämä edellämainitut. Olisi hyvä tietää millasta rensseliä teillä on kuplissanne sisällä ja mistä hommattu? Kuvia mielellään jos on Quote Link to comment
-MITO- Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 Siis onko kyseessä kupla vaiko Typ3 Volkswagen? Quote Link to comment
-MITO- Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 No huomaamattomat johdotukset ja kaiutinasennukset itse miettisin ekaksi. Vaimennusmattoa koriin tarpeeksi. Quote Link to comment
Guest Tuhi Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 joo no johdotukset on suunniteltu jo, mutta se itse laitteisto on vähä hakuammunnassa nytte. :) Quote Link to comment
Racing Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 T1 = kupla ja T3 porras tai luiskaperä 15/1600:nen. Quote Link to comment
oldis Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 http://superkafer.tripod.com/types/types.htm tuossa noita ilmavolkkareiden kori tyyppejä listattuna kuvien kera Quote Link to comment
Guest Harri Björnholm Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 Tulipellin ja takapenkin väliin majoittuu pari subbaria ja kaksi vahvaria, muuta sinne ei juuri mahdukkaan. Sulakkeet vahvareille kannttaa laittaa heti akun jälkeen takapenkin alle. Sinne voi vetää myös vahvistim(i)en maadoituksen(t). Eteen voi kajarit viedä omavalmiste keskikonsoliin. Ovien pahveja en itse halunnut leikellä, joten tein hätäratkaisuna kajareille omat kotelot ja sijoitin ne jalkotilaan. Takaikkunalle toki saa erillissarjaa tai sitten 6x9:t. Ajomelun eristys on hyvä tehdä, koska muuten on tilanne niinkuin mulla: musan yli ei juuri muuta kuulu. Quote Link to comment
Recommended Posts