Jump to content

T3 Kuplan audio laitteisto


Guest Tuhi

Recommended Posts

Olen tossa raennellu T3 kuplaa ja päässyt sisustus vaiheeseen jolloin tulee heti jokaisen 17v auton raentajan kohokohta esille kaiutin, Subbari ja pää aseman asennukset. Auto on muuten normaali mutta modernia tekniikkaa aion laittaa vain nämä edellämainitut. Olisi hyvä tietää millasta rensseliä teillä on kuplissanne sisällä ja mistä hommattu? Kuvia mielellään jos on

Link to comment
Guest Harri Björnholm

Tulipellin ja takapenkin väliin majoittuu pari subbaria ja kaksi vahvaria, muuta sinne ei juuri mahdukkaan. Sulakkeet vahvareille kannttaa laittaa heti akun jälkeen takapenkin alle. Sinne voi vetää myös vahvistim(i)en maadoituksen(t). Eteen voi kajarit viedä omavalmiste keskikonsoliin. Ovien pahveja en itse halunnut leikellä, joten tein hätäratkaisuna kajareille omat kotelot ja sijoitin ne jalkotilaan. Takaikkunalle toki saa erillissarjaa tai sitten 6x9:t. Ajomelun eristys on hyvä tehdä, koska muuten on tilanne niinkuin mulla: musan yli ei juuri muuta kuulu.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...