nalleolut Posted July 11, 2006 Share Posted July 11, 2006 eli millaisilla patenteilla olette asennelleet suodatin jalkaa auton alle. tai lokarin alle. itselleni pitää rakentaa adapteri koska ei pultin reiät sovi lokarin pultteihin... kuvia saa laittaa asennuksista Quote Link to comment
Guest Posted July 11, 2006 Share Posted July 11, 2006 Kuskinpuolella moottoritilassa suodatin.. kiinnitys sivupellistä läpipulteilla lokusun puolelle... sopii siihen ... Quote Link to comment
nalleolut Posted July 11, 2006 Author Share Posted July 11, 2006 ei taida mahtua koneen puolelle tulee nurkka kaasarit ja muutenkin ahdasta... sain räpellettyä kohtuu hyvän ja tukevan telineen saabin startin takakannakkeesta sattuu reiät kohdalle ja muutenkin napakka 3mm rautaa. vielä pitää hankkia 1 kpl 90asteen kulma pala et saa letkut lähtemään oikeeseen suuntaan. Quote Link to comment
Guest fastghia Posted July 11, 2006 Share Posted July 11, 2006 Perinteinen paikka: Fram vasemman takapuskurin kiinnityspulteissa alaspäin sojottamassa? Quote Link to comment
Racing Posted July 11, 2006 Share Posted July 11, 2006 Näin meillä tehdään. Huomaa kunnon letkut,ei mitään klemmarivirityksiä sitten,niistä ei ole kun harmia. Suodattimena kestää golfin putsari ilman ongelmia KUN on Gene bergin paineventtilillä varustettu kansi,ei suodattimet vuoda kylmänäkään. tämän voin sanoa kokemuksesta,ennen oli kansi ilman paineventtiliä ja suodatin vuoti kylmällä koneella ja kovilla paineilla. Olen ajanut myös hiekkateillä ja suodatin ei ole ollut moksiskaan kivistä. Konetilaan en asentaisi,koska tuo on huomattavasti parempi paikka. Quote Link to comment
Sakke Posted July 11, 2006 Share Posted July 11, 2006 Ja jos ei oo paineventtiiliä kannessa ni sit vaikka se kaikkien käyttämä FRAM HP1. Quote Link to comment
Racing Posted July 11, 2006 Share Posted July 11, 2006 Ja jos ei oo paineventtiiliä kannessa ni sit vaikka se kaikkien käyttämä FRAM HP1. Totta. Quote Link to comment
nalleolut Posted July 12, 2006 Author Share Posted July 12, 2006 pysyykö yhdellä pultilla paikallaan? ja kuinka tarkka on tuosta asennosta? itsellä taällä hetkellä pystysuora asennus teline. eli saan mie omanikin yhellä pultilla kiinni mutta pysyykö? Quote Link to comment
-Puide- Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 Jos epäilyttää laita kahdella, onhan noita suodattimia viistoasennuksina vakioautoissakin jos sitä ajattelit. sitä en tiedä mikä on toiminnankannalta paras. -MP- Quote Link to comment
nalleolut Posted July 12, 2006 Author Share Posted July 12, 2006 muuten laittaisin kahdella suoraan mutta jalan kiinnitys ei satu suoraan. noh tuossa on nyt kohtuu tukeva systeemi ja jos häiritsee itseäni niin laitan suoraan läpi pultilla ja tuleehan tuohon tukevat letkut kaveriksi. Quote Link to comment
Guest veewee Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 pysyykö yhdellä pultilla paikallaan? ja kuinka tarkka on tuosta asennosta? itsellä taällä hetkellä pystysuora asennus teline.eli saan mie omanikin yhellä pultilla kiinni mutta pysyykö? toimii ne suodatinpumpuissakin vaaka-asennossa ja pysyy varmasti yhdelläkin Quote Link to comment
Sakke Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 pysyykö yhdellä pultilla paikallaan? ja kuinka tarkka on tuosta asennosta? itsellä taällä hetkellä pystysuora asennus teline.eli saan mie omanikin yhellä pultilla kiinni mutta pysyykö? toimii ne suodatinpumpuissakin vaaka-asennossa ja pysyy varmasti yhdelläkin Vaakassa olevat saattavat valua tyhjiksi jos ei ole sitä takaiskuventtiiliä. Siitä seuraa sitten se "ilmakupla" ja siitä kaikki voipi päätellä mitä kuplasta seuraa. Quote Link to comment
Racing Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 Pysyy yhdellä mulla on ainakin auto päivittäisessä ajossa eikä ikina ole löystynyt. eikä valu tyhjäksi ainakaan tuossa asennossa ikinä ei öljyvalo pala käynnistyksen jälkeen. Quote Link to comment
Sakke Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 Pysyy yhdellä mulla on ainakin auto päivittäisessä ajossa eikä ikina ole löystynyt. eikä valu tyhjäksi ainakaan tuossa asennossa ikinä ei öljyvalo pala käynnistyksen jälkeen. Ei se välttämättä palakkaan,mut se ilmakupla saattaa siltikin aiheuttaa jonkun laakerin kuivana pyörimisen. Mut tuo Kyöstin asennus on parempi ku vaakaan asennus. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 Laittaa takaiskullisen suotimen, niin ei tarvii miettiä. Quote Link to comment
Sakke Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 Laittaa takaiskullisen suotimen, niin ei tarvii miettiä. aivan. Quote Link to comment
nalleolut Posted July 16, 2006 Author Share Posted July 16, 2006 onko tuo fram hp1 sit niinku paras .... saako tuollaisen lappeenrannasta jostakin vaiko tilaamalla?` Quote Link to comment
nalleolut Posted July 17, 2006 Author Share Posted July 17, 2006 doddii,nyt on öljyt ja suodattimet hankittu ,huomatkaa monikko muoto. eli käynnistys yrityksiin koneeseen laitetaan mineraali 10/30w ja mikälie suodatin otin halvimman joka sattui suodatin jalkaan. ja sen jälkeen ku pata saatu tulille ja öljyn paineet kohilleen fram hp1 suodatin ja 20/50w w-racing valvolinet. on muuten ihan älyttömän kokoinen tuo hp suodatin verrattuna tuohon "mahle" suodattimeen. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.