Guest Posted July 11, 2006 Share Posted July 11, 2006 eli leimasin viikko sit kuplan ja jarrut oli ok.sitä ennen muutaman kerran oireili,polkas pohjaan ja oli tosi heikot pysäyttimet.ja nyt ei oo jarruja enää kun tosi HEIKOT.eli mulla mielessä pääsylkky/sen kumit päästää läpi(sisäisesti).neste EI häviä. pyöräsylkyt on katottu eivätkä jumita/vuoda ja siltä osin asia ok niin eikö myös teidän mielestä pääsylkky kaput??minusta ainakin. Quote Link to comment
Guest Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 Onko uudet kengät... jos on niin kannattaa pikkasen vasaralla muotoilla kenkää siten että se sopii rumpuun täydellisesti... paketista otettuna ne tahtoo kantaa päistä tai keskeltä... mulla oli keskeltä... joten napautti siihen lekalla ja alko sopimaan... Sylintereihin en ota kantaa... eipä ne uutena maksa mitäään.. mullekki takapäähän paikallisesta tarvikeliikkeestä kengät ja sylkät 22 e yhteensä... alennuksineen.. ;) Quote Link to comment
Guest Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 no minä en kyllä lekaa noihin jarruihin anna,on sen verran henkikulta kallis!ei oo uudet kengät vaan rumpuihin sopiviksi kuluneet.vaan tuntuu että paineet ei riitä koska kaikki pyöräsylkyt pelaa!!! Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 Ei paine riitä? Meneekö poljin lattiaan? Onko jäykkä? Onko jalassa voimaa? Quote Link to comment
metake Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 Mulla on yhdessä autossa käynyt niin, että vanhuuttaan oli tullut jarruputkeen tukos. Vaikka kuinka paino poljinta nivelsiteet ratkeemispisteessä, niin ei tapahtunut mitään liikettä pyöräsylinterissä. Jarruputken vaihto auttoi. Quote Link to comment
Guest Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 no minä en kyllä lekaa noihin jarruihin anna,on sen verran henkikulta kallis!ei oo uudet kengät vaan rumpuihin sopiviksi kuluneet.vaan tuntuu että paineet ei riitä koska kaikki pyöräsylkyt pelaa!!! No en tarkottanukkaan että sitä mänttään aletaan lekal sitä kenkää..... mutta katoppa ens kerralla ku vaihdat niin laitat alasimen päälle ja pikkasen napautat jarrupintaa jos keskelt kantaa... ja sovitat rumpuun ... niin jää just toi "kulunut rumpuihin"-vaihe pois... eli kenkä ottaa alusta asti kiinni kokomatkalt rumpuun... Ei siinä hakata kenkää rikki... mutta kokeilkaa ihmeessä... Quote Link to comment
Fileas Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 ^eikös silloin ole rummut loppu, jos kengät ei ole saman "kaariset" ? Quote Link to comment
metake Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 ^eikös silloin ole rummut loppu, jos kengät ei ole saman "kaariset" ? Ei. Quote Link to comment
Guest Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 ^eikös silloin ole rummut loppu, jos kengät ei ole saman "kaariset" ? Kengät on joku karvapää tehnyt sarjatuotantona... ja uutena ne ei välttämättä sovi rummun "kaareen" mun systeemillä jarrut ottaa koko kengän alalta kiinni... ja jää se "kumipallo"jarruvaihe pois... eli kenkien kuluminen siten että ne pikkuhiljaa ottaa kokonaan kiinni... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.