Jump to content

jarrut (73 kupla ja rummut)pääsylkkykö sökö??


Guest mikko412

Recommended Posts

eli leimasin viikko sit kuplan ja jarrut oli ok.sitä ennen muutaman kerran oireili,polkas pohjaan ja oli tosi heikot pysäyttimet.ja nyt ei oo jarruja enää kun tosi HEIKOT.eli mulla mielessä pääsylkky/sen kumit päästää läpi(sisäisesti).neste EI häviä. pyöräsylkyt on katottu eivätkä jumita/vuoda ja siltä osin asia ok niin eikö myös teidän mielestä pääsylkky kaput??minusta ainakin.

Link to comment

Onko uudet kengät... jos on niin kannattaa pikkasen vasaralla muotoilla kenkää siten että se sopii rumpuun täydellisesti... paketista otettuna ne tahtoo kantaa päistä tai keskeltä... mulla oli keskeltä... joten napautti siihen lekalla ja alko sopimaan...

Sylintereihin en ota kantaa... eipä ne uutena maksa mitäään.. mullekki takapäähän paikallisesta tarvikeliikkeestä kengät ja sylkät 22 e yhteensä... alennuksineen.. ;)

Link to comment

no minä en kyllä lekaa noihin jarruihin anna,on sen verran henkikulta kallis!ei oo uudet kengät vaan rumpuihin sopiviksi kuluneet.vaan tuntuu että paineet ei riitä koska kaikki pyöräsylkyt pelaa!!!

Link to comment

Mulla on yhdessä autossa käynyt niin, että vanhuuttaan oli tullut jarruputkeen tukos. Vaikka kuinka paino poljinta nivelsiteet ratkeemispisteessä, niin ei tapahtunut mitään liikettä pyöräsylinterissä. Jarruputken vaihto auttoi.

Link to comment
no minä en kyllä lekaa noihin jarruihin anna,on sen verran henkikulta kallis!ei oo uudet kengät vaan rumpuihin sopiviksi kuluneet.vaan tuntuu että paineet ei riitä koska kaikki pyöräsylkyt pelaa!!!

 

No en tarkottanukkaan että sitä mänttään aletaan lekal sitä kenkää..... mutta katoppa ens kerralla ku vaihdat niin laitat alasimen päälle ja pikkasen napautat jarrupintaa jos keskelt kantaa... ja sovitat rumpuun ... niin jää just toi "kulunut rumpuihin"-vaihe pois... eli kenkä ottaa alusta asti kiinni kokomatkalt rumpuun...

Ei siinä hakata kenkää rikki... mutta kokeilkaa ihmeessä...

Link to comment
^eikös silloin ole rummut loppu, jos kengät ei ole saman "kaariset" ?

 

Kengät on joku karvapää tehnyt sarjatuotantona... ja uutena ne ei välttämättä sovi rummun "kaareen" mun systeemillä jarrut ottaa koko kengän alalta kiinni... ja jää se "kumipallo"jarruvaihe pois... eli kenkien kuluminen siten että ne pikkuhiljaa ottaa kokonaan kiinni...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...