Guest Ranne Posted July 2, 2004 Share Posted July 2, 2004 Mitä etuja saavutetaan kun käytetään näitä pornon näkösiä letkuja ja osia? Eli mikä vika on tavallisissa mustissa hydrauliletkuissa? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted July 4, 2004 Share Posted July 4, 2004 missäs o porno-osia? mulla on kaikki Greelinen letkuja, mustia vihreällä raidalla, ja keltapassivoiduilla hydrauliikkaliittimillä. Quote Link to comment
Guest Ranne Posted July 4, 2004 Share Posted July 4, 2004 Ei mulla ainakaan. http://www.draglist.com/photoimages/POD ... 0McFee.jpg Siis noita tarkoitan. Saiko noita pätkittyä itse kuten tahtoo? Ja nuohan maksaakin ihan jäätävästi. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted July 4, 2004 Share Posted July 4, 2004 Noi on AN tai JC liittimiä. Eloksoitua alumiinia, ne maksaa ja vähän jumalattomasti, yks nippa 25 eskoa helposti. En o varma mut ilmeisesti jossain sarjoissa pykälät vaatii noiden käytön! Mulla meni tavallisten hytikkaletkujen turaamiseen liittimineen liki 500 eskoa niihinkin... Letkua menee koneelta eteen, edestä jäähdyttimen kautta sumpputankille josta takaisin koneelle, ja koneelta painepuolelta vielä about 20cm kieppi lohkoon. Liittimiä on matkalla letkuun puristettuna 8kpl, ja väliholkkeja (joissa jengat molemmissa päissä) 6kpl. ja siihen päälle vielä klunssit joilla letku puristetaan liittimeen, 5/8 letkuun ku ei saa kierrettäviä liittimiä :( Niitä kannattaa ostaa jos on vaan mahdollista, saa kotikonstein lyhennettyä tai jatkettua aina uuteen letkuu. Mä joudun laikkaamaan holkit irti ja taas mennä ostamaan uudet ja puristuttaa ne jossain liikkeessä. Letkut ei tosiaan o halpoja! Mulle ois tavallaan toiminnu teräskudokseton matalapaineletku pumpulta jäähdyttimen kautta tankille ja lohkoon, mutta kun sitä hieman kääns, se meni lyttyyn, joten katsoin paremmaks vaihtoehdoks maksaa itteni kipeeks tuosta 7 kerrosletkusta ku pelkästä kumiletkusta, tuo ku ei mene lyttyyn ees yli ajettaessa, ja sai mutkat yms juohevasti, sekä kestää kulutustakin paremmin. Joka klunssi noihin maksaa 5-15 eskoa kappale, joten kannattaa aatella alusta asti mahdollisimman pitkälle ettei tartte jengan muuntokappaleita ja muita haarottimia yms, ne lisää hintaa helposti melkeen satasella. Quote Link to comment
Ketsa Posted July 4, 2004 Share Posted July 4, 2004 Jos tekee "oikeesti" hyvää, niin sitten letkuksi pitää valita metallipunoksella oleva teflon letkut. Hytikkaletkulla lämmönsietokyky tulee rajoittavana tekijänä vastaa. Tämä ei tietty oikeestaan koske ilmamoottoreita, koska niillä ei muutenkaan ajella enää siinä vaiheessa kun öljyn lämpömittari on kivunnut 150 celsiukseen... Quote Link to comment
Marko Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 Ei tarvi olla teflonia just hain hytikka kaupasta pari viikkoo sitten letkut jotka kestää 180bar painetta ja 150celsiusta lämpöä, noilla kyllä pärjää kuplan koneessa ihan hyvin Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 mulla kans lukee 180 paaritsia ja 150 kelssiusta. Lämmöt tankilla on vajaa 50 ja koneesta lähtiessään 90 joten nou roblemos! Quote Link to comment
Guest Ranne Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 Nyt sain sitten irrotettua ton runkotunnelin pellin sieltä alta. Oli muuten harvinaisen vittumainen savotta porata niitä pistehitsejä... Eli, kaupasta kait saa sitten jotain putkea (ei letkua) joka on tehty öljynkiertoa varten? Pitääkö haluttu pituus tietää kun putket hakee vai saako niihin itte laittettua jotkut puristusliittimet tjsp? Ja saako noita putkia pokattua itte? Halvempi kait tulis kun olis pelkkää letkua koko matka mutta joku nyt vaan tossa putkessa kiehtoo. Entäpä mikä olisi se hyvä koko tollaselle putkelle joka siis menee jäähdyttimelle? Quote Link to comment
Marko Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 Mulla putket kulkee auton alla, ajoviimassa jäähtyy öljyt jonkin verran mennen tullen. Tuosta tulee muuten hyvät runkotunnelin lämmittimet kun vedät putket suljettuun tilaan ja samalla kantsii vetää bensaputki nippusiteillä kiinni öljyputkiin niin onkin paloauton ainekset kasassa. Quote Link to comment
joksa Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 tuskinpa se bensiini voiteluöljyn lämmöistä syttyy ja esim. tontitetussa autossa saattaa tuottaa ihan muita ongelmia pohjan alapuolella kulkevat öljyputket. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.