Jump to content

Männänrenkaista..


Recommended Posts

Posted

Tossa laitoin uuden käytetyn koneen kuplaani ja kulkupuoli on muuten ihan ok, mut pintakaasulla käy kolmella pytyllä ja kun antaa kaasua niin neljäs tulee peliin. Huomasin myöskin et valuttaa bensaa öljyn sekaan. Biffissä neuvottiin että joku männänrengas olisi paskana. Eli onko näin, vinkkejä ennen kun rupeen purkamaan tota konetta ja selvittämään vikaa..

Posted

Jees, vaihdoin pääsuuttimet 160:ksi ja nyt käynti on hiukan parempaa, ainoastaan et kaasua painettaessa jää kierrokset kovin korkealle ja laskee todella hitaasti.. Että mistäs tämmönen johtuu? Imuvuotoakin ajattelin, mut eihän se sillon kävis ollenkaan tyhjäkäynnillä..?

Guest Harri Björnholm
Posted

Imuvuodon voi todeta teippaamalla putken kaasuttimen suodattimen paikalle ja painamalla paineilmaa sisään. Läpän pitää olla auki. Sitten vaan kuunnellaan vaikka vesiletkulla. Jos on isompi vuoto, niin ihan itse puhaltamalla löytyy vuotokohta.

 

Toki voi suhuutella starttipilottia imusarjan liitoskohtiin ja kuunnella nouseeko kiekat, mutta siinä on aina pieni riski tulipalosta.

Posted

Spraylla eilen nousi kierrokset =)

Toinen pässinsarvi vajaan aavistuksen raollaan. Kuka lie tunari kiinnittänyt. Teevee varmaan 0=)

Posted

Nohnoh pojatpojat, ei lähdetä ollenkaan tolle linjalle. :) Nyt on kuitenkin imuvuoto fiksattu ja hyvin pelittää. :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...