Teevee Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 Tossa laitoin uuden käytetyn koneen kuplaani ja kulkupuoli on muuten ihan ok, mut pintakaasulla käy kolmella pytyllä ja kun antaa kaasua niin neljäs tulee peliin. Huomasin myöskin et valuttaa bensaa öljyn sekaan. Biffissä neuvottiin että joku männänrengas olisi paskana. Eli onko näin, vinkkejä ennen kun rupeen purkamaan tota konetta ja selvittämään vikaa.. Quote Link to comment
hanski. Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 se vähän mitä perässä tulin...niin mustaa tulee todella paljon!!! siinä kohtaa kun aloit ajaa laidasta laitaan... Quote Link to comment
Teevee Posted July 30, 2006 Author Share Posted July 30, 2006 Oukeii.. No onneks ei sinistä. :) Quote Link to comment
hanski. Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 niin että voisko todella rikas seos tukkia tulpat...? tai tässätapauksessa tulpan...? Quote Link to comment
Kape77 Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 Ei muokata niitä viestejä! Alkuperäinen oli paljon hauskempi =D Quote Link to comment
Teevee Posted July 31, 2006 Author Share Posted July 31, 2006 Muokataan jos huvittaa. :) Tai jos huomaa vaikka kirjottaneensa väärin.. Quote Link to comment
hanski. Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 jep jep...no ootko jo vaihtanut tulpat..mistä oli puhetta...? Quote Link to comment
Teevee Posted July 31, 2006 Author Share Posted July 31, 2006 En oo tulppia vaihdellu, mut läjän uusia suuttimia tilasin. Niitä odotellessa.. Quote Link to comment
Teevee Posted August 2, 2006 Author Share Posted August 2, 2006 Jees, vaihdoin pääsuuttimet 160:ksi ja nyt käynti on hiukan parempaa, ainoastaan et kaasua painettaessa jää kierrokset kovin korkealle ja laskee todella hitaasti.. Että mistäs tämmönen johtuu? Imuvuotoakin ajattelin, mut eihän se sillon kävis ollenkaan tyhjäkäynnillä..? Quote Link to comment
Sakke Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Imuvuodolta vaikuttaa. ja jos tuplat ni kato et ovat synkassa. Quote Link to comment
Guest Harri Björnholm Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 Imuvuodon voi todeta teippaamalla putken kaasuttimen suodattimen paikalle ja painamalla paineilmaa sisään. Läpän pitää olla auki. Sitten vaan kuunnellaan vaikka vesiletkulla. Jos on isompi vuoto, niin ihan itse puhaltamalla löytyy vuotokohta. Toki voi suhuutella starttipilottia imusarjan liitoskohtiin ja kuunnella nouseeko kiekat, mutta siinä on aina pieni riski tulipalosta. Quote Link to comment
Kape77 Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 Spraylla eilen nousi kierrokset =) Toinen pässinsarvi vajaan aavistuksen raollaan. Kuka lie tunari kiinnittänyt. Teevee varmaan 0=) Quote Link to comment
Teevee Posted August 3, 2006 Author Share Posted August 3, 2006 Emmäätie kuka-o laittanut pässinsarven kiinni.. Joku nimeltämainitsematon ^ :) Quote Link to comment
hanski. Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 hmm...oiskos kari ollut "auttamassa"..??? heh heh.... Quote Link to comment
Kape77 Posted August 3, 2006 Share Posted August 3, 2006 Suu suppuun "taidekauppias". Vittuakos se mun vikani oli, että oli imusarja mallia tein itse ja säästin... Quote Link to comment
Teevee Posted August 4, 2006 Author Share Posted August 4, 2006 Nohnoh pojatpojat, ei lähdetä ollenkaan tolle linjalle. :) Nyt on kuitenkin imuvuoto fiksattu ja hyvin pelittää. :) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.