Jump to content

imusarjat


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Speedperformance oli enemmän sellaista ideologisten harrastajien puuhastelua ja tuotanto loppui, koska kaikki teetettiin ulkopuolisilla toimittajilla ja kassa petti. Odotin omaa satsiani, joka oli viimeinen toimitettu setti, noin viisi kuukautta. 

Minulla on vielä alumiininen imusarjasetti, joka on noin 12 cm korkea. Jos jollakulla on intoa, niin noista voi ottaa muotit, mutta ajankohta on marraskuu, eikä kahden vuoden päästä. 

 

Link to comment
On 10/26/2018 at 11:00 PM, Mäki said:

Speedperformance oli enemmän sellaista ideologisten harrastajien puuhastelua ja tuotanto loppui, koska kaikki teetettiin ulkopuolisilla toimittajilla ja kassa petti. Odotin omaa satsiani, joka oli viimeinen toimitettu setti, noin viisi kuukautta. 

Minulla on vielä alumiininen imusarjasetti, joka on noin 12 cm korkea. Jos jollakulla on intoa, niin noista voi ottaa muotit, mutta ajankohta on marraskuu, eikä kahden vuoden päästä. 

 

Onko ne alumiini-imarit jotain tän tyylistä? 

 

Photo

Link to comment
On 18.10.2018 at 12:07 PM, Ripo70 said:

Olen etsiskellyt imusarjoja nurkkakaasareille 30heppasen 1-reikäkansiin.

Tekeekö niitä joku vielä uusia?

Tuolta  http://speedperformance.dk/ koitin ettiä mutta ei oo sivuja enää olemassa...

Facebuukissa löytyy täältä

Tuo kone tuossa pukissa on minun ja nykyisin imusarjat ja -torvet löytyvät Stidiltä. Työn laatu oli tosi hyvää, mutta hinta ei ehkä kohdannut kuluttajia, koska imusarjat, torvet ja vivusto maksoivat karvan alle 400 € posteineen.

Tässä vielä linkki Ruotsin Pentin imusarjaprojektiin, jos jotakuta kiinnostaa valuhommelit

https://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=1265&fbclid=IwAR1N5EE_62qzPEjjmbhFpOTK_SMlnaNsbLRsv-WxZ3X0_Yib5w0IR8IzMCM

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...